  • Data: 2018-03-28 14:19:37
    Temat: Re: Jaki laptop teraz kupic?
    Od: "Wojtek" <Woj@pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BQB" <a...@s...com.invalid> napisał w wiadomości
    news:p9fucr$f1i$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie jest to prawdą, komputer stacjonarny może być mniejszy od laptopa i wydajnością
    bić go na
    > głowę.
    > https://www.mediaexpert.pl/komputery-stacjonarne/kom
    puter-asus-vivomini-vc66r-b001z,id-902308
    > https://www.mediaexpert.pl/komputery-stacjonarne/kom
    puter-lenovo-ideacentre-510-15ikl-90g800f8pb-,id-101
    2108
    > https://www.komputronik.pl/productVariantGroup/4454/
    asus-a20cd.html
    > https://www.komputronik.pl/product/462167/intel-nuc-
    boxnuc8i7hnk2-.html
    Sam komputer jest mały, ale trzeba jeszcze postawić monitor, na komputerze
    lub obok i klawiaturę obok. Mysz już teraz mam obok.
    W tej chwili, gdy potrzebne jest miejsce na stole na coś innego, zamykam laptopa
    i odkładam razem z myszą na półkę. Z komputerem stacjonarnym już tak łatwo
    by nie było.

    > https://www.komputronik.pl/product/346908/gigabyte-b
    rix-gb-bace-3160.html?fromVariant=1
    > to jest ciekawe, nawet nie wiedziałem, że są takie tanie te kompy - dołożyć dysk,
    ram i
    > zainstalować system i na centrum multimedialne w sam raz.
    Ale dysk SSD i system kupiony oddzielnie kosztują. W sumie nie będzie to
    tak mało. Ale pewnie wyjdzie taniej.

    W każdym razie dziękuję za te informacje.

    Pozdrawiam
    Wojtek