  • Data: 2018-01-18 12:35:26
    Temat: Re: Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Cienko widzę ten SSD :) ZTCW to masz tam SATA w pierwszej wersji, za
    > wolne by opłaciło się dawać SSD. Ale jak tanio trafisz 32GB SATA2 to
    > próbuj. Z SATA były jakieś zmyłki z wsteczną kompatybilnością, chyba
    > SATA3 do SATA, sprawdź.

    Nawet jak sam transfer nie będzie zauważalnie szybszy, to przecież seek
    time będzie dużo lepszy :) Generalnie wszędzie, gdzie włożyłem SSD,
    odczułem wzrost wydajności.

    Kupiłem ten:

    http://allegro.pl/dysk-ssd-goodram-cl100-120gb-sata-
    iii-2-5-i7129509924.html

    No i mam w świadomość, że prędzej czy później ten komputer zamieni się na
    inny (stacjonarny lub laptop) i wtedy SSD będzie jak znalazł.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]