  • Data: 2018-01-18 12:40:39
    Temat: Re: Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

> [...]

    Teraz doczytałem. No tak, ten który kupiłem to SATA3, a tam jest SATA1.
    Podobno niektóre chipsety wymagają zworki, ograniczającej transfer do 1.5
    Gb/s. No cóż, sprawdzę empirycznie. Jak płyta nie rozpozna (i nie będzie
    miał zworki), to najwyżej zwrócę (ewentualnie zerknę jaki tam jest BIOS
    i czy jakiś nowy nie wprowadza obsługi).

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]