  • Data: 2018-01-18 12:55:42
    Temat: Re: Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Nie wiem, jak wyceniasz Twój czas, ale ja bym się w to nie bawił.

    Czas wyceniam w zależności od tego, kto pyta :)

    Na to pewnie nie poświęcę więcej niż 3 godziny, tyle mogę poświęcić.

    > Wydajnościowo to nie będzie specjalnie różnicy (i tak gros zasobów
    > zeżre przeglądarka).

    Tylko czy 32-bitowa przeglądarka na 32-bitowym systemie wykorzysta w pełni
    64-bitowy procesor (czyli magistralę i 64-bitowe rozkazy)?

    > Ale IMHO lepiej w kontekście malware.

    To prawda.

    > Proponuję CentOS 7 64-bit- na tym Chrome lub Firefox (do wyboru
    > ESR lub cutting edge), poprawki bezpieczeństwa do systemu
    > masz do 2024 r- na pewno wcześniej sprzęt zutylizujesz.

    Pewnie będzie Debian, bo używam go "od zawsze", albo Ubuntu, bo jest
    Debianopodobne, ale bardziej user-friendly...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]