  • Data: 2018-01-18 14:05:09
    Temat: Re: Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Jan 2018 12:51:13 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > To w ogóle ciekawe, że on zdechł z dnia na dzień. Wcześniej nie było z nim
    > żadnych problemów (oprócz tego, że mulił, to działał stabilnie, włączał
    > się, nie resetował itd). Elektrolity były w bardzo złym stanie (kilka
    > spuchniętych, a dwa wylane).

    Moje doświadczenia z wymianą elektrolitów (z czasów kiedy płyty dość
    powszechnie na to chorowały) nie są zbyt zachęcające. Wymiana jest
    upierdliwa, należy wymienić nie tylko te które mają widoczne gołym okiem
    objawy, narobisz się a płyta i tak nie wstanie bo coś uszkodziłeś przy
    wymianie. Np. przelotkę otworową :) Ale tak dla sportu, jak ktoś to
    lubi, to można się bawić :)
    --
    Jacek
    I hate haters.