    From: "P.B." <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki zestaw CB
    Date: Sun, 1 May 2016 14:13:54 +0200

    Dnia Sun, 1 May 2016 11:53:29 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > W sieci opinie o sirio bardzo pozytywne, jako jeden ze zdecydowanie
    > lepszych producentów.

    Ja mam dwie Sirio i od lat pracują poprawnie. Jeżeli chodzi o parametru
    radiowe, to kluczowa jest długość anteny. W paśmie CB dobra antena ma circa
    5,5 metra, więc wszystko co można technicznie zamocować na samochodzie to
    jest kompromis. Kup po prostu najdłuższą antenę, jaką możesz wozić bez
    jakiś większych niedogodności.
    Ja na co dzień mam Sirio T3-27 - to jest antena helikalna 62cm. Ja
    codziennie wjeżdżam na parkingi podziemne, a ta antena pozwala wjechać
    wszędzie bez jej zdejmowania/skałdania.
    Na trasy zakładam Sirio Snake - to jest drut 115cm i te dodatkowe
    centymetry na prawdę są odczuwalne w czułości anteny.

    > No tak... to juz wiem czego nie brac :)
    > A co brac? Midland czy president ktore wymieniłem to chyba nie sa krzaki?

    Z Alanem 48+ daj sobie spokój - to radio to jeden wielki błąd
    konstrukcyjny: pukający SQ, czułość bez szaleństw, selektywności nie
    stwierdzono, Kabel do gruszki tragedia. Leży u mnie jako zapas, bo nie mam
    sumienia sprzedać go komuś, żeby się z nim męczył. W aucie zabudowane mam
    Lafayette Zeus - działa, nie wkurza kierowcy i o to właśnie chodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek