  • 21. Data: 2010-04-06 00:09:12
    Temat: Re: Jakie duże kombi
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:hpdlv4$3l9$1@news.onet.pl...
    > poza tym koszty przerażają , np. wymiana paska rozrządu - hardcore :)

    to zalezy gdzie zakladasz, ale faktycznie koszty w innych modelach potrafią
    być mniejsze..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 22. Data: 2010-04-06 00:09:17
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-04-03 23:50, wowa pisze:
    > okularnik jest brzydactwem :)

    Po liftingowa wersja Avangarde wygląda całkiem całkiem :)

  • 23. Data: 2010-04-06 10:52:28
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał

    > Z ta kulturą to akurat przesadzasz.

    Trudno znaleźć sześciocylindowy silnik w samochodzie osobowym, który ma
    dźwięk bardziej przypominający maszynę rolniczą niż ten.

    > Pieprzenie.
    > Widzialem wałki w kilia 2,5 i guzik mnie obchodzi czy winą są dzwignie,
    > czy wałki, bo dla użytkownika i tak liczy sie efekt koncowy.

    Nie wiem co to jest "kilia" ale ja widziałem w A6. Jeśli udzielasz komuś
    porad to powinieneś ogarniać temat trochę lepiej niż obiegowe opinie.

    > Znów pieprzenie.
    > Jesli wg Ciebie 1,9TDI 130KM w A6 (z manualną skrzynią) to za mało do
    > sprawnego poruszania sie po polskich drogach, tzn ze jestes albo b. młody,
    > albo masz bardzo krótką pamięć, bo jeszcze do niedawna Mondeo 1,8TD bylo
    > rakietą wsród samochodów

    A jeszcze trochę wcześniej wystarczał Mały Fiat. Co to zmienia?

    > Nie każdemu Quattro jest potrzebne, bo jest droższe w eksploatacji i
    > zakupie, to raz, a multitronik to w nowszych A6 chyba, poza tym bylo ich
    > stosunkowo mało, to dwa, a trzy to rozmawiamy o samym silniku, choć
    > również nie polecam multitronika, choć jeździ sie z nim bardzi przyjemnie.

    Jeśli dla kupującego Quattro jest znacząco droższe w eksploatacji (a to jest
    koszt litra paliwa/100 km), to powinien rozejrzeć się za samochodem z innego
    segmentu - najlepiej ze dwa niżej. Zakup takiego wozu bez odpowiedniego
    potencjału finansowego, kończy się druciarstwem i płaczem na wałki,
    zawieszenie czy rozrząd. Samochody tego rodzaju są tanie w zakupie, ale nie
    każdego stać na ich normalne utrzymanie.
    A z silników, jeśli ma być diesel, najlepiej wybrać coś z okolic BXX.

    Zbigniew Kordan

  • 24. Data: 2010-04-06 20:07:23
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "CUT" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2010-04-03 23:50, wowa pisze:

    Dzięki wszystkim za opinie. Jak mnie coś nie zaskoczy to będzie Omega :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 25. Data: 2010-04-06 22:00:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem co to jest "kilia" ale ja widziałem w A6. Jeśli udzielasz komuś
    > porad to powinieneś ogarniać temat trochę lepiej niż obiegowe opinie.

    KILKA, człowku, KILKA. Takm trudno zauważyć, ze to literówka?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 26. Data: 2010-04-09 12:18:16
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:hp9f83$od6$1@atlantis.news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis, ten
    Przemek V . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Volvo 960. Jeden do jazdy a drugi jako składnica części.

    Zdecyduj sie: albo ma jezdzic albo ciagle naprawiac! ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec