  • Data: 2018-07-18 23:36:57
    Temat: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ladowanie pradem dziesiecio godzinnym nie dotyczy ladowania olowiowych akumulatorow
    rozruchowych.

    Producent:

    "Prąd ładowania.
    Akumulatory VRLA powinny być używane wyłącznie z regulowanymi
    urządzeniami do ładowania stałym
    napięciem i prądem ograniczonym do 10% 20
    -godzinnej pojemności (najlepsza trwałość), np.
    10A dla akumulatora 100Ah."

    https://mplenergy.pl/wp-content/uploads/2016/01/inst
    rukcja_VRLA.pdf
    (str 3)

    Następny producent akumulatora rozruchowego:

    "Włączyć przewód zasilający prostownika do gniazda elektrycznego,
    ładować akumula
    -
    tor prądem o natężeniu max 10% jego pojemności znamionowej np. 60 Ah
    prądem 6A.
    Ładowanie należy prowadzić do momentu uzyskania stałej gęstości
    elektrolitu
    (1,28 g/cm3) ? 0,01 g/cm3
    mierzonej w temp. 25°C. Ładowanie należy zatrzymać
    jeżeli temperatura elektrolitu przekroczy 45°C"

    http://www.tab-polska.pl/fileadmin/user-files/do-pob
    rania/instrukcje/ulotka-akumulator-2013-09-27.pdf

    Zenek, może zaczniesz produkować akumulatory i se takie manulae
    napiszesz po swojemu? Polecam :)

    Linki dostałeś, teraz odpal poczte i pisz do tych producentów, że so
    pojebani i niewiedzo co produkujo i piszo :D

    Ze mną nie musisz dyskutowac bo po co? Nie jestem producentem :]

    Bij debili!!!
    Hehehe
    --
    LordBluzg(R)