  • Data: 2018-07-18 23:56:53
    Temat: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-18 o 23:04, J.F. pisze:

    > Moge Ci podac akumulator. TAB 75Ah.
    > I jeszcze jest "720A", oraz "Sealed +30%"

    > Cos ci poradze - nie licz, jak nie umiesz.

    Jak narazie nic nie policzyłeś, nie podałeś żadnego wzoru, jesteś ślepy,
    piszesz zdanie gdzie w następnym zaprzeczasz temu co napisałeś. Nie
    wspomnę o specjalnej spacji przed pytajnikiem, bo wiem że masz taki
    automat i nie robisz tego ręcznie i specjalnie :) Takie lekkie
    zdebilenie klawiatury :)

    > Dobrze piszesz ... tylko ze do rozrusznika zawzyczaj prowadzi osobny
    > kabel, latwo go ominac.

    Ale trzeba odpiąć kable od klemy (2szt) i spiąć je razem i podłączyć do
    amperomierza. Trzeci kabel do rozrusznika nie odłączamy od akumulatora.

    > https://youtu.be/tKki89sq0XY?t=200
    > pan tu mowi 30-40A, ale zauwaz ze przez moment jest ze dwa razy
    > wiecej. Tak przez pol dzialki.

    Nie 2x więcej a 700A. Szacun jeśli jeździsz z taką maszyną na konsoli :)
    Tutaj amperomierz jest podłączony szeregowo z akumulatorem i leci z
    niego prąd do rozrusznika.

    > https://youtu.be/YxBl_JGXnkA?t=239
    > Tu oscyloskopu nie ma ale raz sie -60 pokazuje.

    -330A. Pisałem że jesteś ślepy.

    > W czasach gdy ich uzywano, alternator nie mogl dac 500A :-)

    To ty wymóżdżyłeś te 500+ amper :D:D:D

    > Tak czy inaczej - nie wiesz o liczysz :-)
    >
    > A akumulator nie wybuchnie w czasie minuty.
    > Chyba, ze mu odpowietrzenie zatkasz.

    Sliczny przykład. Jedno zdanie zaprzecza drugiemu.

    https://www.youtube.com/watch?v=qBnK9DK9HEU

    Oglondywuj i dumaj, czemu wybuch.Tararara :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?