eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie napiecie akumulatora ? › Re: Jakie napiecie akumulatora ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5b46e3fc$0$623$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5b4924c0$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5b4d1712$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5b4d2162$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5b4e0391$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5b4e2fa1$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5b4e672e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f22cc$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f26e8$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f3da2$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f5e39$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hycy0bf203l2.2gssl0bcjc8g$.dlg@40tude.net>
    <5b4fb7c2$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...net>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Thu, 19 Jul 2018 03:09:19 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <e...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 132
    Message-ID: <5b4fe4ff$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.238.88.44
    X-Trace: 1531962623 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 678 213.238.88.44:4832
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 7254
    X-Received-Body-CRC: 40279512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2636147
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-19 o 01:51, J.F. pisze:

    >>>> Napięcie = 14V , moc alternatora 1500W (przykładowowo) co daje
    >>>> 1500W:14V=125A
    >>>> Czyli mamy alternator o wydolności 125A rezystancję podstaw do wzoru
    >>>> I=U/R i masz wynik.
    >>>
    >>> Cos ci poradze - nie licz, jak nie umiesz.
    >>
    >> Jak narazie nic nie policzyłeś, nie podałeś żadnego wzoru, jesteś ślepy,
    >
    > A co tu podawac, wzory sa w kazdym podreczniku.
    > Tylko ty zapominasz o SEM akumulatora.

    Niczemu nie zaprzeczam, w tym przypadku prosiłem nawet o podanie R wew
    aku ale zamiast podać, podałeś model, No to cię olałem tak jak ty mnie.

    Tabelę z SEM masz dostępną dla różnych aku a te kilka miliOhm można
    nawet traktować jak zwarcie bo specjalnie nie robi to różnicy :] co już
    obligatoryjnie/średnio podawałem w liczbach :] ...a ty nie i cisza :)
    >
    >>>> podłączają alternator pod resztę samochodu i do amperomierza a
    >>>> amperomierz szeregowo z akumulatorem, bocznikując w ten sposób obwód
    >>>> rozrusznika, który wpięty jest bezpośrednio do akumulatora. Jak wepniesz
    >>>> amperomierz jednym stykiem do całej instalacji, łącznie z rozrusznikiem
    >>>> a drugi koniec do akumulatora to amperomierz zwyczajnie jebnie, taki
    >>>> 50A...inna sprawa że zwróć uwagę na najczęściej występującą skalę,
    >>>
    >>> Dobrze piszesz ... tylko ze do rozrusznika zawzyczaj prowadzi osobny
    >>> kabel, latwo go ominac.
    >>
    >> Ale trzeba odpiąć kable od klemy (2szt) i spiąć je razem i podłączyć do
    >> amperomierza. Trzeci kabel do rozrusznika nie odłączamy od akumulatora.
    >
    > Tylko ze mamy jeszcze inne odbiorniki.
    > A nas nie interesuje prad, ktory produkuje alternator, ale ktory
    > plynie przez akumulator.
    > Wiec musisz amperomierz odpowiednio podlaczyc.

    Kurwiu jebany, co masz wyżej? Prawidłowo podłączony amperomierz oraz
    możliwą opcję którą podałem na początku, czyli amperomierz wpięty
    szeregowo z alternatorem do akumulatora, który wskazuje dokładnie to, co
    alternator pluje. Druga opcja (właśnie ta wyżej) pokazuje co dostaje
    akumulator BEZ pomiaru prądu dla innych odbiorników. Zaczynasz coraz
    bardziej pierdolić farmazony :>

    Jeszcza raz. INTRERESUJE nas właśnie to, co produkuje alternator do
    akumulatora bo TO jest _credo_ dyskusji od samego początku.
    >
    >>>> właśnie 50A...co całkowicie niszczy bzdurę, którą wydłubałeś wyżej:
    >>>> cyt: "a moze 100A, bo kierowca ruszyl szybko, a alternator ma 200A." :)
    >>>
    >>> https://youtu.be/tKki89sq0XY?t=200
    >>> pan tu mowi 30-40A, ale zauwaz ze przez moment jest ze dwa razy
    >>> wiecej. Tak przez pol dzialki.
    >>
    >> Nie 2x więcej a 700A. Szacun jeśli jeździsz z taką maszyną na konsoli :)
    >
    > Nie chodzi o 700A, ale o sie dzieje jak silnik juz zaskoczy.
    > Przez moment jest okolo 80A ładowania, potem spada do 30-40 ... a to i
    > tak nie jest C/10h :-)

    Nono, akurat moment opadu na wykresie. Miała być przerwa czy jak?
    Wykresy rysujesz z przerwą?
    >
    >>> https://youtu.be/YxBl_JGXnkA?t=239
    >>> Tu oscyloskopu nie ma ale raz sie -60 pokazuje.
    >>
    >> -330A. Pisałem że jesteś ślepy.
    >
    > 330+, a jak silnik zaczyna pracowac, to -60.
    > A to ciagle tylko wolne obroty

    Taaaa mierzone + <20A, które na wstępie jest pokazane z dmuchawami i
    kogutem na dachu, światłami, migaczami, radiem i klimą czyli jednak >40A
    do aku :)
    I tutaj właśnie się kłania źle wpięty amperomierz, który pokazuje prąd
    użyty dla całego samochodu a nie dla akumulatora... właśnie leję na
    ciebie ciepłym moczem :]
    >
    >>>>> No ba, skoro potrafi dac 500A, to powinien i 500A przyjac na kl/ratę :-)
    >>>> A ty mu chcesz amperomierz szeregowo... :D
    >>>
    >>> W czasach gdy ich uzywano, alternator nie mogl dac 500A :-)
    >>
    >> To ty wymóżdżyłeś te 500+ amper :D:D:D
    >
    > sam powyzej dopatrzyles sie 700 i 330.

    Bo było. Zaprzeczasz?
    >
    >>>>>> Dostarcz 50A do akumulatora 50AH w minutę albo jak napisałeś 100A.
    >>>>>> Fajnie wybucha czasem :)
    >>>>>> W końcu 100Ax12V to 1200W/min x 60 czyli 72KWh, niezłe pierdolnięcie :)
    >>>>>
    >>>>> To w koncu w minute, w godzine, w sekunde, naladowany, rozladowany ?
    >>>>> Okresl sie.
    >>>>
    >>>> Chui wi w jakim stanie jest przy rozładowaniu. Cytat podałem i opis
    >>>> zdarzenia też. Z a p o m n i a ł e ś :)...przypomnieć czy się cofniesz
    >>>> sam parę postów?
    >>>
    >>> Tak czy inaczej - nie wiesz o liczysz :-)
    >>>
    >>> A akumulator nie wybuchnie w czasie minuty.
    >>> Chyba, ze mu odpowietrzenie zatkasz.
    >>
    >> Sliczny przykład. Jedno zdanie zaprzecza drugiemu.
    >
    > Jak mu sie odpowietrzenie zatka to nie trzeba 50A,
    > i pol ampera rozwali w koncu.
    >
    > ale przemysl co ty chciales policzyc.

    Nic. Wystarczy że sam nie wiesz/wiesz i plączesz się w zeznaniach :)
    I zaprzeczasz samemu sobie. Odesłałem cię do cytatu eksperta, który
    zobrazował uszkodzenie akumulatora z powodu nadmiernego prądu z
    alternatora, zdolnego uszkodzić akumulator.
    >
    >> https://www.youtube.com/watch?v=qBnK9DK9HEU
    >> Oglondywuj i dumaj, czemu wybuch.Tararara :)
    >
    > Czemu to istotnie ciekawe.
    > Bo jak rozumiem - w czasie pchania, a nie ładowania.

    Skąd wiesz że aku eksplodował w momencie obciążenia rozrusznikiem a nie
    w momencie ładowania z alternatora?


    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: