    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <c...@g...com>
    <5b4e672e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f22cc$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f26e8$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f3da2$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f5e39$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hycy0bf203l2.2gssl0bcjc8g$.dlg@40tude.net>
    <5b4fb7c2$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...net>
    <5b4fe4ff$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 19 Jul 2018 04:16:32 +0200

    Dnia Thu, 19 Jul 2018 03:09:19 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Niczemu nie zaprzeczam, w tym przypadku prosiłem nawet o podanie R wew
    > aku ale zamiast podać, podałeś model, No to cię olałem tak jak ty mnie.

    Myslisz ze znam ?
    A moze myslisz, ze sie w danych technicznych znajdzie ? To szukaj.

    Moge zmierzyc ... ale to wcale nie takie latwe jak sie wydaje.

    > Tabelę z SEM masz dostępną dla różnych aku a te kilka miliOhm można
    > nawet traktować jak zwarcie bo specjalnie nie robi to różnicy :] co już
    > obligatoryjnie/średnio podawałem w liczbach :] ...a ty nie i cisza :)

    Po prostu nadal nie rozumiesz.

    > Jeszcza raz. INTRERESUJE nas właśnie to, co produkuje alternator do
    > akumulatora bo TO jest _credo_ dyskusji od samego początku.

    no i dlatego mi sie nie spodobalo, jak pare postow wczesniej napisaes
    "a Ci, którzy mają wpięty amperomierz, szeregowo z alternatorem,
    wiedzo"

    > Nono, akurat moment opadu na wykresie. Miała być przerwa czy jak?
    > Wykresy rysujesz z przerwą?

    Czyli widzis te ~80A ładowania.

    > Taaaa mierzone + <20A, które na wstępie jest pokazane z dmuchawami i
    > kogutem na dachu, światłami, migaczami, radiem i klimą czyli jednak >40A
    > do aku :)
    > I tutaj właśnie się kłania źle wpięty amperomierz, który pokazuje prąd
    > użyty dla całego samochodu a nie dla akumulatora... właśnie leję na
    > ciebie ciepłym moczem :]

    Obejrzyj jeszcze raz, moze byc od poczatku.

    > Nic. Wystarczy że sam nie wiesz/wiesz i plączesz się w zeznaniach :)
    > I zaprzeczasz samemu sobie. Odesłałem cię do cytatu eksperta, który
    > zobrazował uszkodzenie akumulatora z powodu nadmiernego prądu z
    > alternatora, zdolnego uszkodzić akumulator.

    Tylko czy on aby na pewno wie, co pisze ...

    > Skąd wiesz że aku eksplodował w momencie obciążenia rozrusznikiem a nie
    > w momencie ładowania z alternatora?

    Skoro pchali, to zakladam ze ani rozrusznik nie pracowal, ani
    alternator.

    J.