    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 6 Aug 2018 13:46:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jakie radio po raz n-ty
    From: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2018 17:25:51 UTC+2 użytkownik T. napisał:
> [...]
    nie zdejmowany (więc ryzyko mechanicznego uszkodzenia przy np. upuszczeniu odpada) -
    ale jak widzę czytając teraz różne fora - dopadła go popularna w Sony przypadłość: co
    jakiś czas podczas jazdy wyłącza się i restartuje się wracając do seryjnych ustawień.
    Problem zaczął występować niedawno, radio ma prawie 4 lata i długi czas wszystko było
    OK.

    zazwyczaj zwarcia robią jakieś przyciski przy wciskaniu - u mnie resetuje się
    samoczynnie... Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, jak temu zaradzić - pobawiłbym się w
    rozkręcanie itp... ale w ciemno nie chce mi się rozbierać radia, nie mam wiedzy, żeby
    szukać usterki.

    (w sumie z opisów nie wynikają między nimi jakiekolwiek różnice poza cyfrą w nazwie i
    w cenie)

    .html?spm=a2g17.search0104.0.0.3a9a5e2fEd8DFi&initia
    tive_id=SB_20180806050414&site=pol&groupsort=1&SortT
    ype=price_asc&SearchText=car+radio+1din&needQuery=n

    sprzedawanej 3x drożej na allegro. Mam świadomość, gdzie jest WSZYSTKO produkowane, i
    że firmowy znaczek nie gwarantuje w 100% jakości i bezawaryjności (vide moje Sony) -
    ale tak już mam ;-)

    > Skoro nie chcesz chińszczyzny, nie chcesz Sony, Kenwooda, Clariona, i
    > Alpine to czy wiesz, czego chcesz?
    > Może kup oryginalne radio, jakie było w tym aucie? Będziesz miał markowe...
    > T.

    Nigdzie nie napisałem, że wszystkich wymienionych powyżej nie chcę - po prostu są
    droższe, niż pierwotnie założony budżet, więc szukałem tańszych.

    OK, nie chcę chińszczyzny i Sony mi podpadło.

    Nie chcę wcale wiele - wystarczy mi proste radio z BT i USB, czytelne, bez dyskoteki
    lampek i diodek i pasujące kolorem podświetlenia do kokpitu.