-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <meu0m1$acp$1@node2.news.atman.pl> <meudk0$mum$1@pippin.nask.net.pl>
<meusvf$90u$1@node2.news.atman.pl>
<55130b78$0$2202$65785112@news.neostrada.pl>
<mev6mo$j79$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mev6mo$j79$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Jakie wiarygodne testy opon
Date: Thu, 26 Mar 2015 10:34:54 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 26
Message-ID: <5513d2c2$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.8.49
X-Trace: 1427362498 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2198 83.27.8.49:54803
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558487
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
news:mev6mo$j79$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2015-03-25 o 20:24, Yogi(n) pisze:
>> Wybierz coś z wyższej półki - i jak sądzę, niezależnie od firmy
>> będzie
>> lepiej niż na najtańszych ale drogich firm. Każda produkuje takie
>> budżetowe i te z reguły nie spełniają oczekiwań, ale już średnia
>> półka
>> średnio znanej firmy będzie lepsza, niż niska półka firmy lepiej
>> znanej
> Rzuć jakimś przykładem
> Jacek
Yokohama, michelin, dunlop, bridgestone - ale te trochę droższe. Mi
podeszły najbardziej yokohamy i micheliny, ale takie ze średniej półki
(mowa o jeździe na mokrym). Jeśli masz złe doświadczenia z yokohamami,
to spróbuj z michelinami- tyle, że są droższe od innych. Jeśli chodzi o
ścieralność, to pierwsze miejsce zajęły dunlopy - po ok 32 tys miały 1
mm bieżnika. Micheliny wytrzymały ok 70 tys. najdłużej zaś jeździłem na
goodyearach (110 tys.) ale na wodzie były fatalne. Micheliny to taki
dobry kompromis, ale niestety nie podam Ci konkretnego modelu, bo po
prostu nie pamiętam.
--
Yogi(n)
Następne wpisy z tego wątku
- 26.03.15 10:54 Tadeusz
- 26.03.15 20:53 Michał Baszyński
- 27.03.15 22:57 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=