    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie wiarygodne testy opon
    Date: Thu, 26 Mar 2015 10:34:54 +0100

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
    news:mev6mo$j79$1@node2.news.atman.pl...
    > Rzuć jakimś przykładem
    > Jacek

    Yokohama, michelin, dunlop, bridgestone - ale te trochę droższe. Mi
    podeszły najbardziej yokohamy i micheliny, ale takie ze średniej półki
    (mowa o jeździe na mokrym). Jeśli masz złe doświadczenia z yokohamami,
    to spróbuj z michelinami- tyle, że są droższe od innych. Jeśli chodzi o
    ścieralność, to pierwsze miejsce zajęły dunlopy - po ok 32 tys miały 1
    mm bieżnika. Micheliny wytrzymały ok 70 tys. najdłużej zaś jeździłem na
    goodyearach (110 tys.) ale na wodzie były fatalne. Micheliny to taki
    dobry kompromis, ale niestety nie podam Ci konkretnego modelu, bo po
    prostu nie pamiętam.

    --
    Yogi(n)