  • 1. Data: 2009-01-23 00:17:01
    Temat: Jakoś mniej tej pamięci ;-)
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    System (w Panelu sterowania)wyświetla, że jest 896 MB pamięci, a powinno
    być 1 GB. Na co mogła zostać przydzielona ta brakująca ilość pamięci?
    (bo w rzeczywistości jest 1 GB).

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-01-23 00:50:25
    Temat: Re: Jakoś mniej tej pamięci ;-)
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Animka pisze:
    > System (w Panelu sterowania)wyświetla, że jest 896 MB pamięci, a powinno
    > być 1 GB. Na co mogła zostać przydzielona ta brakująca ilość pamięci?
    > (bo w rzeczywistości jest 1 GB).

    Na pamięć karty graficznej na płycie głównej?
    na ram dysk?

    sprawdź wskazane miejsca ;)

  • 3. Data: 2009-01-23 01:34:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Osadnik napisał/a:

    > Na pamięć karty graficznej na płycie głównej?
    > na ram dysk?
    >
    > sprawdź wskazane miejsca ;)

    Pewnie ma pamięć karty graficznej :-(

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-01-23 01:34:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisał:

    > System (w Panelu sterowania)wyświetla, że jest 896 MB pamięci, a powinno
    > być 1 GB. Na co mogła zostać przydzielona ta brakująca ilość pamięci?

    Przecież sama pisałaś, co nabyłaś:
    "COMPAQ PRESARIO [...]
    Karta graficzna zintegrowana"
    Więc skoro zintegrowana, to nie ma swojej pamięci, tylko pasożytuje na
    operacyjnej, zawłaszczając (w Twoim przypadku) 128 MiB - być może da się to
    zmienić w BIOS-ie.
    Zatem 1024 MiB - 128 MiB = 896 MiB, czyli "poniekąd rachonek sie zgadza".

    JoteR

  • 5. Data: 2009-01-23 14:55:40
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    JoteR napisał/a:

> [...]
    > zmienić w BIOS-ie.
    > Zatem 1024 MiB - 128 MiB = 896 MiB, czyli "poniekąd rachonek sie zgadza".

    Aha.
    Nie ma w Biosie nic o tej karcie graficznej (powinna być nazwa chyba).
    Natomiast jest dokładnie o karcie sieciowej i nawet mój numer MAC.
    Przeżyję to jakoś bo komputer szybko i bezszelestnie chodzi.
    Teraz nawet przekonałam się, że strony internetowe mogą o wiele, wiele
    szybciej a nawet szybko uruchamiać się.

    :-)

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-01-25 20:12:46
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 15:55:40 +0100, Animka napisał(a):

> [...]
    > Przeżyję to jakoś bo komputer szybko i bezszelestnie chodzi. Teraz nawet
    > przekonałam się, że strony internetowe mogą o wiele, wiele szybciej a

    "o wiele szybciej a nawet szybko"? ;-)

    Gratulujemy.

    --
    pozdrawiam, pioruns