  • Data: 2016-07-22 18:07:47
    Temat: Re: Jazda bez korka oleju
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2016 o 11:26, FEniks pisze:

    > Niemożliwe!!! Nie KOBIECIE???
    >
    > BTW Ostatnio słyszałam o facecie, który nalał oleju napędowego do
    > benzynowca i ujechał kilka kilometrów. Auto do kasacji albo przynajmniej
    > do gruntownego remontu. Tak więc te teksty o jeżdżących kobietach
    > moglibyście sobie już darować, panowie.

    Ostatnio jest zatrzęsienie takowych, co to prawko mają, a jeździć nie
    potrafią.
    Nie ma dnia, żebym na takiego babsztyla się nie napatoczył.

    Nie dalej jak wczoraj, jechałem chyba z 1 km, w jadącym równymn tempem
    sznureczku (Poznąń Hetmańska, jeśli ktoś zna okoliczności to wie o co
    chodzi), za babskiem, które na tym krótkim odcinku chyba z 10 razy
    naciskało na przemian gaz i po 2 s hamulec, gdy wystarczyło gazu nie
    ruszać i hamulca też nie.
    Zazwyczaj wystarczało jadąc za nią puścić gaz i hamulca nie używać, ale
    babsko na to nie wpadło.
    I kilka razy jednak zmusiło mnie to przyhamowania, zupełnie bez potrzeby.

    Więc nie mów mi, że mamy sobie darować, dopóki takie dziwolągi jeżdżą po
    ulicach.