-
Data: 2019-05-17 09:53:07
Temat: Re: Jazda na suwak
Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-05-17 o 08:59, Bolko pisze:
> Obok mnie w tym momencie budują Trasę Łagiewnicką (Kraków)
> która przecina dwie drogi po dwa pasy w każdą stronę.
> Co powoduje że są różne zwężki w różnych konfiguracjach.
> I mam okazję to obserwować.
>
> Po pierwsze moim skromnym zdaniem jeśli przed zwężką nie ma świateł to
> wcale nie jedzie się szybciej. Powiedziałbym że nawet wolniej.
> Bo pas wpuszczający musi wpuszczać tych co się "wpychają".
> W efekcie czwarty czy piąty samochód musi się zatrzymać
> i tracimy na płynności ruchu.
>
> I rozumiem teraz frustrację "dużych".
> Bo zanim duży ruszy z miejsca ze świateł to dwóch małych już mu wjedzie.
> Co powoduje że jak jadę autobusem to trwa to x% dłużej.
>
>
> Chociaż zauważyłem pewną rzecz wczoraj.
> Dwa pasy.
> Prawy się kończy i trzeba zjechać na lewy.
> Na lewym osobówki.
> Na prawym ciężarówki przetykane osobówkami.
> I ciężarówka która która stała obok dawno pojechała a ja stałem jak głupi.
>
> podsumowywując
> jak to mawiał prezydent
> punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
>
Teraz to się tak porobiło, że autobusy mają automatyczne skrzynie biegów
i nie są takimi zawalidrogami jak kiedyś. Podobnie ciężarówki jadące bez
ładunku - mają aż nadmiar mocy do dynamicznego ruszenia (wystarczy
popatrzeć na opony, żeby wiedziec, czy jest załadowany, a ściślej -
obciążony, bo może wieźć lekki ładunek). Przy jeździe na suwak w stylu
1:1 długość zestawu (ciągnik z naczepą) to co najmniej 3 samochody
osobowe, więc pas z ciężarówkami z założenia będzie jechał szybciej (bo
zestawy dłuższe). Nie zawsze opłaci się ciągnąć za osobówkami :-)
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.05.19 10:13 J.F.
- 17.05.19 17:17 s...@g...com
- 17.05.19 19:52 p...@g...com
- 17.05.19 19:57 J.F.
- 17.05.19 20:37 p...@g...com
- 17.05.19 20:50 RadoslawF
- 18.05.19 07:59 Cavallino
- 18.05.19 10:59 Transpok
- 18.05.19 11:20 RadoslawF
- 18.05.19 11:21 Shrek
- 18.05.19 11:22 Shrek
- 18.05.19 14:09 Tomasz Gorbaczuk
- 18.05.19 15:08 JDX
- 18.05.19 15:15 Transpok
- 18.05.19 16:39 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=