  • 321. Data: 2012-12-27 15:44:15
    Temat: Re: Jebany system
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=CyrEOFossqU

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 322. Data: 2012-12-27 16:04:38
    Od: "Anna Izabela" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > https://www.youtube.com/watch?v=CyrEOFossqU

    przykro mi, ze cię rozczaruję, nie klikam

    ai

  • 323. Data: 2012-12-27 16:17:34
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-27 16:04, Anna Izabela pisze:

    > przykro mi, ze cię rozczaruję, nie klikam

    To poszukaj:

    George Carlin - Ten system trzyma Cię za jaja (Napisy PL)

    Warto gościa posłuchać i nie tylko w tym temacie.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 324. Data: 2012-12-27 18:40:25
    Od: "hans olo" <C...@i...pl>

    Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > przykro mi, ze cię rozczaruję, nie klikam

    ale łykasz?

    Hans

  • 325. Data: 2012-12-27 20:13:14
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-27 15:35, BaX pisze:

    > Najwyraźniej pewna grupa ludzi nie powinna siadać za kierownice.

    To dalej nic w tej kwestii nie wyjaśnia.

    > Ile razy chodziłeś na kurs, że masz tak dużą wiedzę o tym?

    Pytanie, czy żeby mieć o czymś wiedzę muszę ją koniecznie i w całości
    posiąść z autopsji, jak sugerujesz. No zastanów się.

    > Na moim
    > kursie instruktor pytał jakie kto ma doświadzenie, a testowy przejazd
    > placu decydował o tym kiedy i gdzie kto pojedzie.

    Mój też pytał, ale raczej w celu wybadania ile musi się nagadać zanim
    wyjedziemy na miasto.
    Większość znajomych, z którymi nt. rozmawiałem, wyjeżdżała od razu na
    miasto.

    > Kumpel który porowadzi
    > kursy robi tak samo, trudno żeby pojechał na miasto z kompletnym głąbem,
    > jak 'eLka' stoi to nie zarabia więc nie spieszy mu się żeby mu kursant
    > rozbijał samochody.

    To jaki lewus nie instruktor
    I oczywiście jak stoi a nie jedzie to zarabia więcej; no chyba, że
    tankuje za free. ;D

    --

    RedLite

  • 326. Data: 2012-12-27 21:17:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > (...)

    > Nie wiem, czy czegoś nie przeoczyłem, ale raczej nie dlatego,
    > ponieważ daltoniści mogą mieć prawa jazdy :)

    przeoczyles *

    co za grupa, nawet jak sie palcem pokaze, tez jest problem

  • 327. Data: 2012-12-27 21:19:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jedno z drugim ma o tyle mało wspólnego, że daltonista tak samo
    > może mieć zatrzymany DR za pomarańczowy migacz ;)

    migacz* to moge dowolnego koloru i proba zabrania mi DR skonczy sie
    obsmaniem

  • 328. Data: 2012-12-28 00:22:30
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 19 grudnia 2012 10:52:12 UTC+1 użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:

    > (załóżmy) czekasz dalej :-)
    >
    > Dlaczego ten z przeciwka nie miałby ruszyć?
    >
    > --
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > Jarek Andrzejewski

    Bo może też mieć egzamin. Wyobraźmy sobie - czterech egzaminowanych jednocześnie przy
    czterech wlotach skrzyżowania równorzędnego. Co robić?

  • 329. Data: 2012-12-28 01:14:49
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > robi tak samo, trudno żeby pojechał na miasto z kompletnym głąbem, jak
    > 'eLka' stoi to nie zarabia więc nie spieszy mu się żeby mu kursant

    Nie znam nikogo kto zaliczył kurs na prawo jazdy i w pierwszej godzinie nie
    wyjechał na miasto.
    Masz bardzo dziwne doświadczenia.
    Smutna prawda jest taka, że w ramach kursu praktycznego jest stosunkowo mało
    godzin i instruktorzy nie bawią się bezstresowe zabawy na parkingu.

  • 330. Data: 2012-12-28 01:35:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-27 01:20, PK pisze:

    > Zdecydowanie nie.

    A jednak tak :)

    > A jednak.

    A jednak niekoniecznie :)

    > Nierozróżnianie czerwieni i zieleni (jako samodzielnych
    > kolorów, a nie zestawionych kształtów z kropek) to problem najwyżej 1%

    Ja wiem, że naczytałeś się trochę w wiki itd. i teraz będziesz
    dorabiał ideologię. Potoczny daltonizm to jakaś forma ślepoty
    barw i trochę tego jest. Narzekasz gdzieś tam na formę badania
    - ta forma jest dobra i daje dość dobrą ocenę, czy osoba badana
    osoba poprawnie rozpoznaje kolory. Odsetek takich ludzi jest
    niewielki i nie przeszkadza im to w normalnym życie. Najwyżej nie
    mogą pracować w pewnych zawodach - np. kierowcy.

    ^^^^^^^^^^^

    > Co jest oczywiście bzdurą.

    Nie, nie jest to bzdurą - nie darmo przyjęto pewne zasady sygnalizacji.
    Podobnie stop czy ustąp jest innego kształtu. Nawet jak jest nieczytelny
    itd. to wiadomo co miał oznaczać.

    > W nocy widzisz tylko kolorową kropkę, a nie żadne "najwyżej".

    Hmm, jednak widzę sporo więcej :)

    > Z daleka przy dużej prędkości widzisz tylko kolorową
    > kropkę nawet w dzień, a musisz wiedzieć o konieczności zwalniania
    > na długo przed tym, gdy będziesz dobrze widział cały sygnalizator.

    Hmmm - ja jednak widzę położenie tej kropki na sygnalizatorze.
    Nawet jak ktoś filtr ukradnie, czy na skutek działania czasu
    utraci swe właściwości.

    > Do tego dochodzą np. sygnalizacje przy tunelach, gdzie sygnały mogą
    > pojawiać się na jednym polu (a np. przy silnym deszczu możesz mieć
    > problem z identyfikacją kształtu/napisu - pozostaje jego kolor).

    Śmiem twierdzić, że w ciężkich warunkach i problemach z rozpoznawaniem
    barw (tu uważaj, ponieważ nawet osoba normalnie widzącą może mieć
    z tym problem w specyficznych warunkach) to właśnie kształt się będzie
    liczył.