  • Data: 2019-04-07 14:11:17
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Śląski" <t...@k...bezspamu.org.pl> wrote in message
    news:q8cb3j$au5$1@sunflower.man.poznan.pl...
    (pozwolę sobie zamienić wątki miejscami, potrzebnemi do odpowiedzi...)

    > Starrrrrszy oficer grupowy melduje się na wezwanie komisji ;-)

    Obeeeecność potwierrfrfrfffrrrdzona :)

    (połówka "Barmańskiej", 21%)

    A co mi tam, na to konto, że może grupa znów się scali (przynajmniej
    obecnościowo na p.m.t (*1), ale fajnie było by się gdzieś grupowo spotkać
    przy browarku) i skurwiele spamerstwo nie znajdzie tu ciepłego gnazdka dla
    swych bełtań, to sobie jebnę butyłczochę, tylko inn smak wezmę, akurat jak
    seta spirytu, miejmy nadzieję, że mnie to nie zabije (ze względu na poważną
    chorobe)...

    (*1) - Cały czas chodzi za mną zrobienie nadajnika DTMF, ale nie tego, co w
    klawiaturach naszych telefonów, tylko z kodem R1/Nr5 (Wg specyfikacji CCiTT
    wygląda mi na to samo), R2, Nr4. Odjebałło mi też i chcę specyfikacje tychże
    (mam tez specyfikacje translacji nr4<=>R2 (nie ma z R1/Nr5, musi
    pośredniczyć przez R2). R1/Nr5<=>R2 teżż mam, przelożyć chcę to wszystko na
    polski.A co, dwie centrale którymś z tych kodw zrobię (takie na
    10-20numerów) i połączę... BTW - kojarzy ktoś, skąd da się (i jeśli w ogóle)
    zdobyć (i/lub) 1. Jakiś wybierak krzyżowy/kodowy(np. z K66, czy AKD791, to
    szwedzka produkcja), 2. jakiś wymierak obrotowy przynajmniej 10 pozycji, 3.
    jakiś przekaźnik wielokrotny minimum 10 ukladów styków istnieją takiedo
    Pentaconty, nawwet nie marzę o 4. - jakiś wybierak Strowgera, może być z
    dodatkowym polem, jak szukacz liniowy,
    ten dodatek określa zajęty przez wbierak poziom, wystarczą same mechanizmy
    z impulsatorami dla ruchu zarówno obrotowego (koniecznie), jak i
    podnoszącego (opcjonalnie), elektrykę/elektronikę dorobię sam. Sprężyny NR,
    N i S niezbędne. Maszynę sygnałową (bez mechanizmu krzywek, dorobię
    impulsator elektroniczny) widziałem na Allegro, za ok. 250 PLN, parametry
    doskonale pasują do zatosowania -
    https://allegro.pl/oferta/fabrycznie-nowa-niemiecka-
    przetwornica-wirowa-7710186373 -
    sami zerknijcie, idealne paametry do cetrali telefonicznej, co do napiecia
    wejściowego, to nie problem.)