  • Data: 2019-04-10 22:45:26
    Temat: Re: Jest tu ktoś jeszcze ze Starej Gwardii...???
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@g...com> wrote in message
    news:388941de-af13-4a4a-ba20-d540c20bb00a@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 22:58:20 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:

    > Jeśli o starej gwardii mowa, to jakiś czas temu odnowiłem IRCowy kontakt z
    > Bylinkiem (Robert Bylinowicz) i futszaK-iem. Bylinek nawet zagląda czasem
    > na newsy. Może warto im przypomnieć o istnieniu p.m.t... :)

    Dzień dobry, zastałem Jolkę?

    Gof, próbujesz reaktywować umierające technologie?;)

    ===========

    Ja probuję reaktywowac grupę,Gof służypomocą.
    Z tej strony - Sławek ex. SP5SJT (wielu starszych bywalców kojarzy), w nicku
    moj nowy znak, po zmianie, skoro inni zmieniają, to ja nie mogę? I mają
    zagwozdkę niektorzy, coż to za okolicznościowka jestem.
    Tu stacja (kur...wa, nie lubię tego określenia przy wołaniu) Henryk
    Franciszek pięć Barbara Stanisław, pracujaca z okolicznoci zaasiadnięcia jej
    operatora przy radiu:P)
    (nie strowger, ale każdy pewwnie chętnie zobaczylby na żywo System
    Automatyczny Lars Magnus Ericsson) -
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLwf9041rWgOYy
    TsQFgq5bb6hurxES3gpr
    I mały bonusik: https://www.youtube.com/watch?v=6ffRLiLVVKg

    PS Adam -pamietam o sprawie, odezwę sie po powrocie ze szpitala.

    --
    (sygnatura nieczynna z powodu awarii zasilacza)