  • Data: 2018-01-15 10:27:41
    Temat: Re: Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.01.2018 o 10:15, p...@g...com pisze:

    > https://m.salon24.pl/bbd3ccee7c3e1e21e9b6fc985ab0480
    1,750,0,0,0.jpg

    > nawet uwzgledniajac ze drzewo to przeszkoda nieodksztalcalna wersja bieglych
    przekona tylko wybranych :-)

    Akurat w to że samochód pancerny mógłby tak wyglądać po zderzeniu z
    drzewem nawet przy 30 to bym uwierzył. Strefy zgniotu od tego są żeby
    się giąć, buda cięższa niż standardowa, więc jak stref zgniotu nie
    wzmocnili specjanie na tą okazję to będą się giąć bardziej. Osobiście
    nie wierzę w tą 30, ale byłbym stanie uwierzyć, że jakby było 30 to
    wyglądałoby to mniej więcej podobnie.

    Ale mnie interesuje koncepcja, ze po tym, jak przepuścisz samochód
    uprzywilejowany to włączasz się do ruchu i masz obowiązek przepuścić
    buraków jadących na przykład za karetką;)

    Shrek