  • Data: 2014-12-21 01:59:26
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To Ty sobie robisz jaja, twierdzeniem że 100 naruszających zakaz
    > pojazdów dziennie to jest mało.

    Zaczynasz mówic jak policjant...

    > No ale to by wychodziło średnio 4 na godzinę - obstawiam że jest
    > kilkakrotnie więcej, przynajmniej w ciągu dnia.
    > Nawet biorąc pod uwagę, że niektórym wolno tam jechać (dojazdy do
    > zakładów w okolicy), to i tak jest na pewno więcej niż 4 na godzinę.
    > 40 - to byłoby bliższe prawdy.

    I kazdy jeden ci przeszkadzał?
    To co Ty tam robiłes?
    Bo tam asfalt w miare równy, tiry nie powinny jakoś specjalnie hałasować.
    Chyba ze chodzi o cos innego?

    > Mówiłem o odcinku Świecko-Warszawa, to już może mieć sens.

    A to juz inna inszość. Może. Przy okazji podpytam na CB.

    > Dlatego tam też w takim ruchu loklanym jeżdżą nagminnie S5 i A2.

    Rozumiem, ze miało być s5 i 92?
    Wiesz, bodaj dziś np. rzeczywiscie słyszałem, ze sporo zjezdzalo na S5 z
    autostrady i potem dalej w Kostrzynie na 92 do Wrzesni. Powód byl jeden -
    ponad kilometrowy korek na bramkach...