  • Data: 2014-12-21 07:40:55
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Zaczynasz mówic jak policjant...

    Nie - jak ktoś komu te TIR-y w mieście na drogach przeznaczonych WYŁĄCZNIE
    dla ruchu lokalnego ewidentnie przeszkadzały.
    I dodatkowo wkurzony, że policja jeśli tam była, a była często, to tylko w
    celu suszenia, TIR-ami nie interesowała się w ogóle.

    > I kazdy jeden ci przeszkadzał?

    Tak.

    > To co Ty tam robiłes?
    > Bo tam asfalt w miare równy, tiry nie powinny jakoś specjalnie hałasować.

    Są studzienki, które zapadają się od ciężkiego ruchu i dzwonią przy każdym
    najechaniu na nie przez TIR-a.
    Są koleiny które przez takich osłów się powiększają.
    Są światła, wyjątkowo dobrze ustawione, na które zdążąją sprawnie jadące
    osobówki, ale TIR-y już nie, więc obniżały mi prędkość dojazdów do/z pracy.

    > Rozumiem, ze miało być s5 i 92?

    Dokładniej to patrząc od Poznania A2->S5->DK 92.

    > Wiesz, bodaj dziś np. rzeczywiscie słyszałem, ze sporo zjezdzalo na S5 z
    > autostrady i potem dalej w Kostrzynie na 92 do Wrzesni. Powód byl jeden -
    > ponad kilometrowy korek na bramkach...

    To źle słyszałeś, bo to był korek właśnie na tym zjeździe na S5 na którym
    zapaliła się czy przewróciła ciężarówka z chemikaliami.
    Cały korek (aż za Krzesiny sięgał) powstał właśnie z powodu braku możliwości
    zjazdu z A2 na S5.
    No i zapewne również zwężenia A2 w tym miejscu.
    Więc słyszałeś właśnie tych, którzy chcieli zjechać tak jak pisałem, ale nie
    mogli.