  • Data: 2018-06-20 19:27:10
    Temat: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podłączam kable od innego aauta, włączonego.

    > Jak dobre kable, to nie trzeba czekac.

    jak ciepło i zdrowy silnik (i akumulator) to od ręki.
    Jak zima, ciężko kręci i akumulator ma niezbyt małą Rwe - to dobrze
    zostawić na kilka minut chociaż by zwiększyć szanse na zakręcenie przy
    większych oporach.

    I tak...kable mają tu kluczowe znaczenie. Obecnie nie widzę nigdzie
    jakichkolwiek sensownych kabli rozruchowych. Samo cienkie badziewie.

    Kupiłem dekadę temu kable z takich nieco lepsiejszych - do dzisiaj ich
    używam mimo, ze kupiłem już kilka innych gdy zgubiłem ten dobry. Te
    'inne' to prawie zawsze śmietnik bez względu na cenę. Dobrych >100pln
    nie znalazłem nawet w motoryzacyjnym w którym kiedyś kupiłem dobre.