  • Data: 2018-01-16 11:06:10
    Temat: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Na tym filmie widzę tylko jednego chama i w tym przypadku to jesteś
    >Ty.
    >Siedzisz gościowi na dupie.

    Nie wyglada. Ale moze to tylko wrazenie z uwagi na obiektyw kamery.

    > Pomyśl tylko jaki on by miał mieć interes, aby komuś się podkładać.
    > Przecież to auto to jego narzędzie pracy. Każdy dzień przestoju to
    > straty.

    Albo chce na ferie wyjechac i potrzebuje odszkodowania na czas urlopu.
    Albo czas zmienic miasto.

    >Mam wrażenie, że gościu nieco się zapędził i zamiast w lewo pociągnął
    >dalej zakręt w prawo. Liczył na to, że uda mu się zatrzymać auto aby
    >jeszcze móc zmienić kierunek.

    Powinien znac miasto. I na oko to by dal rade jeszcze skrecic bez
    zatrzymania.

    >Myślisz, że tym nagraniem byś swoją winę przerzucił na taryfiarza?
    >Jesteś bardzo naiwny.

    Alez zdarza sie.

    A jak jeszcze policjantom brakuje do statystyk i postanowia mu
    dorzucic wyludzenie odszkodowania ...

    J.