-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Kapcie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5deb9cd8$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@4...net>
<5ded50c6$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 8 Dec 2019 20:55:20 +0100
Message-ID: <101qlcsi0fhdm.1s2ocz7oft73n$.dlg@40tude.net>
Lines: 81
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1575834920 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17353 82.143.187.50:65447
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2667879
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 8 Dec 2019 20:36:39 +0100, Shrek napisał(a):
> W dniu 08.12.2019 o 17:24, J.F. pisze:
>> Dnia Sat, 7 Dec 2019 13:36:42 +0100, Shrek napisał(a):
>>> Pacjent volvo S60 napęd na 4 łapy, 210koni.
>>> Obecnie jest dunloop blueresponse z 2015 roku z przodu (jakieś 5 mm
>>> bieżnika) i szrot z tyłu. Na zimę coś tam jest, ale to ostani sezon. Co
>>> dalej.
>> Rozumiem ze braknie Ci dwoch opon letnich i za rok 4 zimowych ?
> Z grubsza. Albo czterech letnich i czterech zimówek albo czterech
> całorocznych - dlatego pytam czy warto te trzylatki przekładać na tył
> czy kupić wszystkie nowe i skłaniam się ku wszystkim nowym, bo to w
> zasadzie przesunięcie problemu o rok.
IMO - nie ma sie co spieszyc i wyrzucac ... dobrych opon.
> No i jak letnie to dunlopy czy goodyeary. Prawdę mówiąc te moje
> dounloopy dupy nie urywają.
A tu nie pomoge. Moze ADAC pomoze ... a moze nowe etykiety poczytac
:-)
>> Jesli myslisz o wielosezonowych ... sredni moment, bo z jednej strony
>> jest okazja, z drugiej - kupisz wiosna dwie, a jesienia co - dokupic
>> dwie, zmieniac letnie/ws ? :-)
>
> Jak wielosezonówki to komplet. Problem w tym, że nie mam zaufania do
> wielosezonówek w lato, zwłaszcza że jednak 200 koni potrafi zjadać
> bieżnik. Nawet na tych blueresponsach (niby premium) potrafi bez
> problemu zerwać przyczepność przy starcie zanim tył się załączy i
> elektronika ogarnie, więc boję się co będzie w lato na całorocznych.
jezdzic plynnie a nie gaz, hamulec, pieszy, gaz, hamulec, przejscie,
itd :-P
> Skoro w zimówki rwą się między lamelkami to żeby całorocznej nie
> zostawić na asfalcie nagrzanym do 60 stopni;)
Moje Debice Navigator i Nokiany WR lato znosily dobrze.
>> Jakby Ci sie udalo dwie felgi tanio kupic ...
>
> Mam alusy i stalówki. Mam też klucz udarowy i żabę - generalnie nie ma
> problemów, żeby zmienić kapcie samemu.
No to tak stopniowo mozna przejsc na caloroczne ... ale widzi mi sie,
ze chcesz cos z gatunku High Performance :-)
>>> 3 - kupić nowe blueresponsy na przód te trzylatki przełożyć na tył?
>> Z tym ostroznie, bo jak przod trzyma, a tyl nie - zle sie moze
>> skonczyc.
>
> No właśnie. Z drugej strony trzy lata to nie tragedia, z trzeciej za rok
> trzeba będzie zmienić, więc może od razu i nie kombinować.
Wieku bym do tego nie mieszal, ale aquaplanning na wodzie moze se
zdarzyc.
>> Ale zona+lato+sredni bieznik ... moze nie bedzie szalec na
>> zakretach :-)
>
> Już się wyszalała - ale to głównie przy startach ze świateł - zakrętów
> to się boi;)
To tyl jej nie wyprzedzi :-)
>>>> Autem jeździ głównie żona i czasem ja w weekendy (uprzedzając pytania -
>>>> nie chcę się jej pozbyć;)
>>
>>> Zona 200KM pewnie nie uzywa :-)
>
>> No ale to ja sobie kupiłem jako zabawkę, więc czasem ja używam;) No i
>> żebyś się nie zdziwił - czasem pyta czemu tak wolno jadę (70@50) i mówi
No to przeciez mowisz ze zaraz przejscie i pieszy ma pierwszenstwo :-P
> że fajny wózek, bo jak ktoś ją wkurzy to po prostu znika w lusterku...
> Choć na codzień raczej go nie upala;)
Przy 70 to chyba juz opony nie piszcza przy przyspieszaniu :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.19 21:12 Shrek
- 08.12.19 21:12 Jacek
- 08.12.19 21:15 Mateusz Viste
- 08.12.19 21:20 Shrek
- 08.12.19 21:24 Shrek
- 08.12.19 21:37 kk
- 08.12.19 22:15 J.F.
- 08.12.19 23:01 Eneuel Leszek Ciszewski
- 08.12.19 22:51 Eneuel Leszek Ciszewski
- 09.12.19 06:23 Shrek
- 14.12.19 21:32 ąćęłńóśźż
- 15.12.19 17:52 Lort
- 15.12.19 20:08 Shrek
- 15.12.19 20:37 andal
- 16.12.19 15:11 sirapacz
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=