  • 111. Data: 2013-10-01 12:13:32
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
    > W którym momencie?
    > Niszczenie? Naklejka na szybie to niszczenie?
    > A ta nklejona z nr. rejestracyjnymi to też niszczenie? W niej klej
    > jest mocniejszy.

    to skoro sie zgadzasz do sie stosuj do własnych poglądów...

    stosunkowo łatwo zmywalna naklejka na szybie nie niszczy ale już naklejka z
    klejem akrylowym jak sugeruje debil kogutek może spowodować trwałe
    uszkodzenie szyby.

  • 112. Data: 2013-10-01 13:29:18
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    > W którym momencie?
    > Niszczenie? Naklejka na szybie to niszczenie?
    > A ta nklejona z nr. rejestracyjnymi to też niszczenie? W niej klej jest
    > mocniejszy.

    Jak niszczenie? Sam sobie ją naklejasz przecież.... :)

    J.

  • 113. Data: 2013-10-01 13:40:07
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-01 08:58, Andrzej Lawa pisze:

    > Tak, jesteś leniwym chuliganem, który chce zgrywać obrońcę prawa i
    > sprawiedliwości.

    Jeszcze raz powtórzę i ostatni. Nie interesuje mnie czy ktoś zaparkował
    na zakazie, na obszarze wydzielonym z ruchu, na pasach czy na chodniku.
    Jego sprawa. (Sam z resztą czasami tak parkuję.) Ale ma zaparkować tak
    by auto nie przeszkadzało, nie utrudniało w sposób wręcz
    uniemożliwiający poruszanie się innym użytkownikom drogi.
    Czy to tak ciężko pojąć?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 114. Data: 2013-10-01 13:52:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.10.2013 13:40, Krzysztof 45 pisze:

    > Jeszcze raz powtórzę i ostatni. Nie interesuje mnie czy ktoś zaparkował
    > na zakazie, na obszarze wydzielonym z ruchu, na pasach czy na chodniku.
    > Jego sprawa. (Sam z resztą czasami tak parkuję.)

    Czyli jak Krzysiu kraść krowy to dobry uczynek

    > Ale ma zaparkować tak
    > by auto nie przeszkadzało, nie utrudniało w sposób wręcz
    > uniemożliwiający poruszanie się innym użytkownikom drogi.
    > Czy to tak ciężko pojąć?

    Ale dlaczego mi to powtarzasz? Ja parkuję prawidłowo.

    A jak ktoś mnie zastawi robię zdjęcie, wzywam straż i żądam ukarania.

    Ale nie wybijam szyb, nie szczam do nawiewów ani nie robię niczego
    podobnie chuligańskiego, jak ty proponujesz.

  • 115. Data: 2013-10-01 14:13:59
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-01 10:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Sprawdzają się. Tylko wymagają zaangażowania. Ty chcesz iść na
    > skróty.
    Zaangażowania? Zaangażowanie jest adekwatne to wykroczenia.
    Przykład: Jeżeli taka paniusia, wyskakuje na 10-15 min do sklepiku i
    parkuje auto niedbale w poprzek chodnika i zostawia ludziom 50-60 cm
    przejścia, bo wzdłuż chodnika jej się nie mieści lub nie ma czasu na
    porządne
    zaparkowanie. To co? Mam robić dokumentacje fotograficzną i wystosować
    pismo do SM o ukaranie? Ja na to nie mam czasu. Można zgłosić to SM lub
    policji. Ale oni do stłuczki potrafią jechać 2,5 godz. Więc to się nie
    sprawdza w takich przypadkach. Oni potrafią wykazać się gdy na 4
    metrowej szerokości chodniku auta są zaparkowane i nikomu nie przeszkadzają.
    > Taka analogia: jakbym miał stosować tego typu skróty, to zamiast
    > próbować przekonać cię argumentami słownymi musiałbym gwizdnąć cię
    > trzonkiem siekiery przez łeb parę razy, żebyś zaakceptował prawdę
    > bezdyskusyjnie ;) Ale chyba by ci się to nie spodobało, prawda?
    Prawda.
    Ale wracając do tej paniusi. Ona odpowiada na argumenty słowne: Przecież
    tylko na chwilkę wyskoczyłam... Już odjeżdżam. Ale to że przez tą
    chwilkę zmuszała ludzi do przeciskania się, a kobiety z wózkiem do
    omijania jej auta jezdnią i ona ma to w dupie.

  • 116. Data: 2013-10-01 14:14:41
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-01 12:11, Marek Dyjor pisze:

    > 1500 zł
    >
    > a jak sie nie uda zmyc tylko trzeba bezie skrobać to szyba ulegnie
    > zniszczeniu i osłabieniu więc szyba do wymiany.

    > nie ROTFL tylko nie można sie posługiwać działaniem przestrepczym aby
    > zwalczać wykroczenie.
    >
    > usunięcie mocnego kleju z lakieru może być kompletnie nie możliwe wiec
    > tak może sie okazać że konieczne jest malowanie całego elementu, no i
    > mamy utrate wartości całego pojazdu jeśli to był nowy samochód.

    Zdrówka życzę z takimi teoriami.

  • 117. Data: 2013-10-01 14:57:47
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-01 13:52, Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli jak Krzysiu kraść krowy to dobry uczynek

    Ty jestes faktycznie niereformowalny.

    > Ale dlaczego mi to powtarzasz? Ja parkuję prawidłowo.

    Ale czy ja mam pretensje do twojego parkowania?
    Powtarzam to, komu należy się karny kutas.

    > A jak ktoś mnie zastawi robię zdjęcie, wzywam straż i żądam ukarania.

    No i prawidłowo. Ja na takie mecyje nie mam czasu.

    > Ale nie wybijam szyb, nie szczam do nawiewów ani nie robię niczego
    > podobnie chuligańskiego, jak ty proponujesz.

    Ja też tego nie robię, a definicję chuligaństwa jak widać błędnie pojmujesz.

  • 118. Data: 2013-10-01 15:07:59
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Ech...
    > http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,238,,201
    20101,ustawa-z-dnia-20051971-r-kodeks-wykroczen.html

    > +++ Art. 124. § 1. Kto cudzą rzecz umyślnie niszczy, uszkadza [...]
    > ^^^^^ ||||| ---
    >
    > Co ma Twój przykład do meritum, skoro nie spełnia INNEJ przesłanki
    > wykroczenia? Zwykłeś KOMUŚ przyklejać naklejki rejestracyjne, czy
    > jednak kleisz na SWOICH pojazdach?

    Na tym przykładzie chciałem pokazać, że klej na naklejkach kk jest
    słabszy niż ten na naklejce z nr. rej.
    Dla tego tutaj nie ma mowy o niszczeniu. Nie ma mowy ponieważ klej można
    usunąć bez pozostawiania śladu na szybie.
    Cały wic w tym, że papier na naklejce jest słaby i przy próbie zrywania
    naklejki palcami, przynosi to marny skutek.

  • 119. Data: 2013-10-01 15:24:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 15:07:59 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    20101,ustawa-z-
    dnia-20051971-r-kodeks-wykroczen.html

    > Na tym przykładzie chciałem pokazać, że klej na naklejkach kk jest
    > słabszy niż ten na naklejce z nr. rej.

    naklejka z nr rejestracyjnym jest wymagana przez prawo. Naklejka z KK
    jest wandalizmem. proste?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 120. Data: 2013-10-01 16:48:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > zaparkowanie. To co? Mam robić dokumentacje fotograficzną i wystosować
    > pismo do SM o ukaranie? Ja na to nie mam czasu. ...

    Mógłbyś np zostawić kartkę ale pewnie wolisz by ktoś Ci ręcznie wytłumaczył
    dlaczego nie nalepka.