  • 31. Data: 2013-09-27 23:01:24
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-09-27 22:58, Andrzej Lawa pisze:
    > Niewielkim kosztem i nakładem pracy można uprać brudne ubranie.
    >
    > Uważasz, że jakbym cię celowo oblał błotem, to byłoby to legalne?

    Ale uważasz, że to byłoby zniszczenie mienia? :-)

    > Ty na trzeźwo takie brednie wypisujesz?
    A Ty?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 32. Data: 2013-09-27 23:14:52
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-27 16:46, Marcin N pisze:

    > Fakt naklejania naklejek uważam za ciekawą inicjatywę młodych ludzi.
    >
    > Fakt, że nakleja się obsceniczne wulgarne naklejki - oznacza, że
    > naklejający je są co najmniej takimi samymi prostakami od tych,
    > których próbują pouczać - pomimo garnituru i mikrofonu w ręce.
    >
    > Dziwię się, że prostacka naklejka zdobyła u nas taką popularność,
    > choć może dziwię się na wyrost... chamów u nas dostatek.

    Przykład.
    Co zrobisz z autem które tak zaparkuje że nie wprowadzisz wózka z
    dzieckiem bo bramy swojego budynku?
    Dodam że jak zgłosisz to policji lub SM to oni dowiadując się o nr. rej.
    tego auta olewają sprawę.

    Co robisz w takim wypadku?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 33. Data: 2013-09-27 23:24:58
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-27 19:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie. Jeśli ci namaluję na domu wulgarne napisy, to ci zniszczę
    > elewację.

    Tak. Ale zniszczysz nie wulgaryzmami, tylko farbą, ponieważ elewacja
    jest chłonna i wchłonie w strukturę elewacji farbę.

    > Naklejkę niby można oderwać, ale ta ma być właśnie trudna do
    > odrywania.

    Ale jest do oderwania bez pozostawiania śladów na szybie. A nie
    pozostawi śladów,
    ponieważ klej nie ingeruje w strukturę szyby.

  • 34. Data: 2013-09-27 23:30:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-27 22:53, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Pytałeś się o paragraf, nie o sędziego.

    Równie dobrze można by spróbować za gwałt skazać, idąc oczywiście twoim
    tokiem myślenia.

    > Ale proszę uprzejmie - zaklej szybę sędziemu, to się przekonasz ;->

    A jak to zrobię i się nie przekonam to płacisz jakieś odszkodowanie.

    > Nie. Nie znam też nikogo, kto zostałby skazany za posiadanie
    > nielegalnego oprogramowania. Czy to o czymś ma świadczyć?

    Tak, że masz słabe znajomości.

    > Nie takie było pytanie.

    :-)

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2013-09-27 23:39:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.09.2013 23:01, R2r pisze:

    > Ale uważasz, że to byłoby zniszczenie mienia? :-)

    Przeczytaj łaskawie Art. 124 KW oraz Art. 288 KK.

    Prawo niszczenie, uszkadzanie oraz czynienie niezdatnym do użytku
    traktuje jak jedno i to samo.

    A brudne (zabłocone) ubranie jest niezdatne do użytku do chwili jego
    wyprania i wysuszenia.

  • 36. Data: 2013-09-27 23:41:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.09.2013 23:30, RadoslawF pisze:

    > Równie dobrze można by spróbować za gwałt skazać, idąc oczywiście twoim
    > tokiem myślenia.

    Bredzisz. Nawet pomijając to, że najwyraźniej mylisz gwałt ze zgwałceniem.

    > A jak to zrobię i się nie przekonam to płacisz jakieś odszkodowanie.

    Bo?

    > Tak, że masz słabe znajomości.

    Raczej mocne ;->

  • 37. Data: 2013-09-28 00:17:59
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > To zajebiście sensowne zajęcie. Nie zdarzyło mi się nakleić dwa razy na
    > ten sam samochód, w odróżnieniu od blokad samochodowych które widuję co
    > jakiś czas na tych samych autach.
    > Ze starych wydań mam jeszcze jedna karną cipę. Możesz się załapać :)

    Na łeb se naklej.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 38. Data: 2013-09-28 00:49:49
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-28 00:17, t? pisze:

    > Na łeb se naklej.

    Jestem do tego zdolny po tym co laaata temu kiedyś odjebałem. A ty był
    byś zdolny? LOL

  • 39. Data: 2013-09-28 08:54:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-27 23:41, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Bredzisz. Nawet pomijając to, że najwyraźniej mylisz gwałt ze zgwałceniem.

    To ty bredzisz udając że można skazać za inny czyn niż, ja tylko
    to rozwijam abyś zrozumiał co nawymyślałeś.

    > Bo?

    Bo stracę swój cenny czas.

    > Raczej mocne ;->

    Teraz to już mnie rozśmieszyłeś.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2013-09-28 09:01:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-27 23:14, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > dzieckiem bo bramy swojego budynku?
    > Dodam że jak zgłosisz to policji lub SM to oni dowiadując się o nr. rej.

    Ale o czym Ty do cholery mówisz?
    ??

    --
    MN