  • 51. Data: 2013-09-28 13:54:36
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-28 13:02, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nadal bredzisz, w dodatku niegramatycznie.

    Zjadło mi "popełniony", a bredzenie to twoje opinie że można karać
    za inny czyn niż popełniony.

    > Ale to ty chcesz sprawdzić, jak można oberwać za zasyfianie komuś
    > samochodu wulgarnymi naklejkami.

    Ty chyba nie zrozumiałeś do końca.

    > Uważasz, że zostanie skazanym na odsiadkę to objaw siły? Fascynujące...

    A z dlaczego uważasz że "skazanie" jakimś wyrokiem oznacza skazanie
    na odsiadkę ? Przestań prezentować własną głupotę i odpisywać na
    własne wyobrażenie zamiast na cytowane fragmenty postów.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2013-09-28 13:57:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-28 13:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Sęk w tym, że ci naklejający nie chcą "tylko" zwrócić u wagi czy
    > spowodować prawidłowego parkowania. Chcą komuś POKAZAĆ. Chcą kogoś
    > UKARAĆ. I mieć przy tym poczucie bycia narzędziem SPRAWIEDLIWOŚCI.
    >
    > Innymi słowy chodzi wyłącznie o ego oraz ich własne chuligańskie zapędy.

    Patrząc na odpowiedzi Krzysztofa 45 - odnoszę wrażenie, że masz rację.
    Ten gość w ogóle nie rozumie problemu, który poruszam. Ot- zwykły cham,
    do którego chamstwo przylgnęło tak dokładnie, że nawet nie zdaje sobie
    sprawy, że są pewne normy postępowania zwane kulturą osobistą.

    --
    MN

  • 53. Data: 2013-09-28 15:44:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.09.2013 13:54, RadoslawF pisze:

    > Zjadło mi "popełniony", a bredzenie to twoje opinie że można karać
    > za inny czyn niż popełniony.

    Nie za inny. Przeczytaj przepis w całości i ze zrozumieniem.

    > Ty chyba nie zrozumiałeś do końca.

    Ty się chcesz przekonać - to sam sobie płać.

    > A z dlaczego uważasz że "skazanie" jakimś wyrokiem oznacza skazanie
    > na odsiadkę ? Przestań prezentować własną głupotę i odpisywać na
    > własne wyobrażenie zamiast na cytowane fragmenty postów.

    Ach, czyli skazanie na karę grzywny to wg ciebie objaw siły?

  • 54. Data: 2013-09-28 17:33:30
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Sęk w tym, że ci naklejający nie chcą "tylko" zwrócić u wagi czy
    > spowodować prawidłowego parkowania.

    Skąd takie bezsensowne wnioski?

    > Chcą komuś POKAZAĆ. Chcą kogoś UKARAĆ. I mieć przy tym poczucie
    > bycia narzędziem SPRAWIEDLIWOŚCI.

    Jest coś w tym złego jeżeli organy od tego powołane maja to w pupci?

    > Innymi słowy chodzi wyłącznie o ego oraz ich własne chuligańskie
    > zapędy.

    Jesteś w błędzie. Ty nie masz pojęcia co to są chuligańskie zapędy. Ty
    jesteś z kosmosu czy na wagarach z odizolowanego od rzeczywistości
    klasztoru?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 55. Data: 2013-09-28 17:37:05
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-28 13:57, Marcin N pisze:

    > Patrząc na odpowiedzi Krzysztofa 45 - odnoszę wrażenie, że masz
    > rację.

    Podesłać ci wazelinę?

> [...]
    > cham, do którego chamstwo przylgnęło tak dokładnie, że nawet nie
    > zdaje sobie sprawy, że są pewne normy postępowania zwane kulturą

    Marnujesz się. Skieruj swoje rewelacje do oddziałów policji
    zabezpieczających mecze na stadionach. Napisz do nich jacy to z nich
    agresywne i brutalne chamy w kaskach z tarczami i pałami. A wystarczy
    przecież tylko kulturalna perswazja.
    Nie kompromituj się.

  • 56. Data: 2013-09-28 17:39:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.09.2013 17:37, Krzysztof 45 pisze:

    > Podesłać ci wazelinę?

    Głodnemu Krzysiowi od razu wazelina ma myśli...

  • 57. Data: 2013-09-28 17:43:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.09.2013 17:33, Krzysztof 45 pisze:

    > Skąd takie bezsensowne wnioski?

    Sensowne. Z zastosowanej metody.

    > Jest coś w tym złego jeżeli organy od tego powołane maja to w pupci?

    Jeśli faktycznie ci to parkowanie przeszkadza - zrób zdjęcie i złóż
    wniosek o ukaranie. Fakt, będziesz musiał stawić się wtedy jako świadek.

    Ale skoro jesteś takim dzielnym społecznikiem, walczącym o dobro i
    sprawiedliwość nie powinien to być jakiś wielki problem, hmm?

    > Jesteś w błędzie. Ty nie masz pojęcia co to są chuligańskie zapędy. Ty
    > jesteś z kosmosu czy na wagarach z odizolowanego od rzeczywistości
    > klasztoru?

    Och, czyli jak ci na gębie nakleję naklejkę głoszącą "tępy chuj" to
    uznasz to za przejaw kultury i mi grzecznie podziękujesz?

  • 58. Data: 2013-09-28 18:19:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-28 15:44, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nie za inny. Przeczytaj przepis w całości i ze zrozumieniem.

    Przeczytałem, przyklejenie nalepki nie jest niszczeniem mienia.
    Potwierdzają to wyroki w sprawie plakatów które wedle twojego zdania
    niszczą mury.

    > Ty się chcesz przekonać - to sam sobie płać.

    To faktycznie nie zrozumiałeś.

    > Ach, czyli skazanie na karę grzywny to wg ciebie objaw siły?

    Nie. Naprawdę przestań dyskutować z własnymi wyobrażeniami o
    zdaniu rozmówcy. Dyskutuj z tym co napisał, jeśli jesteś w stanie
    to zrozumieć.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2013-09-28 18:49:41
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-28 17:43, Andrzej Lawa pisze:

    > Sensowne. Z zastosowanej metody.

    Uzasadnij.

> [...]
    >
    > Ale skoro jesteś takim dzielnym społecznikiem, walczącym o dobro i
    > sprawiedliwość nie powinien to być jakiś wielki problem, hmm?

    Ty czegoś nie pojmujesz.
    Mnie wisi to czy taki jeden z drugim zaparkuje na zakazie lub 4 metrowej
    szerokości chodniku. Mnie rozwalają tacy którzy tak zaparkują, że nawet
    pojedyncza osoba ma problem z przejściem nie mówiąc już o kobiecie z
    wózkiem. Albo tacy bez wyobraźni co tak auto ustawią, że inne muszą
    wykonywać cyrki by się nie otrzeć, itp, itd.

    > Och, czyli jak ci na gębie nakleję naklejkę głoszącą "tępy chuj" to
    > uznasz to za przejaw kultury i mi grzecznie podziękujesz?

    Za to jest w ryj. Karny kutas to nie stwierdzenie że ktoś jest kutasem.
    Karny kutas to jest coś takiego jak mandat. Nie pojmujesz tego?

  • 60. Data: 2013-09-28 19:01:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.09.2013 18:19, RadoslawF pisze:

    > Przeczytałem, przyklejenie nalepki nie jest niszczeniem mienia.
    > Potwierdzają to wyroki w sprawie plakatów które wedle twojego zdania
    > niszczą mury.

    Poproszę o sygnatury i uzasadnienia.

    > To faktycznie nie zrozumiałeś.

    Raczej ty się rakiem wycofujesz i po swojemu "zaciemniasz".

    > Nie. Naprawdę przestań dyskutować z własnymi wyobrażeniami o
    > zdaniu rozmówcy. Dyskutuj z tym co napisał, jeśli jesteś w stanie
    > to zrozumieć.

    Mhm. Palnąłeś durnotę, jak zwykle, i teraz usiłujesz "zaciemniać" jak ci
    brednię wytknąłem.