  • Data: 2018-08-21 13:21:47
    Temat: Re: Kategoria Absurdy Drogowe
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 21 Aug 2018 13:14:01 +0200, w <plgs5p$pl8$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > W sumie też chętnie poznam podstawę prawną.

    "§ 27. 1. Znak B-33 "ograniczenie prędkości" oznacza zakaz przekraczania
    prędkości określonej na
    znaku liczbą kilometrów na godzinę. Dopuszczalna prędkość określona na znaku
    obowiązuje, z
    zastrzeżeniem ust. 4 i § 32, do miejsca:
    1) wprowadzenia innej dopuszczalnej prędkości znakiem B-33 lub B-43,
    2) umieszczenia znaku D-40 oznaczającego początek strefy zamieszkania,
    3) umieszczenia znaków oznaczających odpowiednio początek lub koniec obszaru
    zabudowanego, o
    których mowa w § 58 ust. 3 i w § 114 ust. 1 pkt 1 i 2.