  • 271. Data: 2018-06-08 10:42:09
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Jun 2018 23:36:14 +0200, w <5b19a54f$0$624$65785112@news.neostrada.pl>,
    "neelix" <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Mon, 4 Jun 2018 17:41:51 +0200, w
    > <5b155dbf$0$606$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Bzdury jakieś pociskasz.
    >
    > Spór był o to czy kierowca ma prawo zatrzymać się przed przejściem.
    > Otóż sąd potwierdził, że ma prawo. I tym samym, że jest to zatrzymanie się
    > wynikające z warunków drogowych.
    >
    > Oczywiście sporu by nie było, gdyby było to w sposób jednoznaczny zapisane w
    > prawie drogowym.
    >
    > ----------------

    Nadal gadasz bzdury. Artykuł 49 zwalnia z tego przepisu. Ba, nawet linie
    zatrzymania masz w mniejszej odległości.

    > I jest zapisane-10 m od przejścia. Takie sądy, a w zasadzie sędziowie będą
    > zaorywani, bo to spuścizna stalinowska.

    Jesteś na coś chory?

  • 272. Data: 2018-06-08 10:42:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Jun 2018 23:41:32 +0200, w <5b19a68d$0$691$65785112@news.neostrada.pl>,
    "neelix" <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Falandyzacja prawa w wykonaniu nadzwyczajnej kasty jest parodią, buntem
    > wobec prawa i rozumu.

    Próbowałeś wziąć jakieś tabletki?

  • 273. Data: 2018-06-08 10:45:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Jun 2018 00:20:31 +0200, w <5b19afaf$0$671$65785112@news.neostrada.pl>,
    "neelix" <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Totalna kompromitacja. I o czym z tobą dyskutować jak ty nawet tytułu filmu
    > nie znasz, znafco !!! Duńczyk to by ci nawet swoich butów nie pozwolił
    > wyczyścić. Ha ha ha. Ty musisz być właśnie takim rowerzystą. Musiało
    > zaboleć. I niech boli, laiku.

    Bulgotanie z pianą na ustach sprawia ci jakąś przyjemność?

  • 274. Data: 2018-06-08 10:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

> [...]
    > butów nie pozwolił wyczyścić. Ha ha ha. Ty musisz być właśnie takim
    > rowerzystą. Musiało zaboleć. I niech boli, laiku.

    ojejku...
    Kolejne skojarzenie: positivum...? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 275. Data: 2018-06-08 11:19:52
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ stworzył inne, może jeszcze większe zagrożenie.

    To jest twoje widzimisię.
    Sąd nie orzekł tak jak ty napisałeś.

  • 276. Data: 2018-06-08 11:31:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-07 o 23:55, neelix pisze:

    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    -rowerem-przez-ulice-wpadla-na-niego-toyota/?ref=wys
    zukiwarka

    > Czytać nie potrafisz więc nie znasz, ale to twój problem. Krzywda jaką
    > komuś uczynisz szerząc swoje brednie będzie niewielka, bo masz bardzo
    > mały zasięg rażenia. Trafisz gdzieś na podatnego na brednie laika to
    > może uwierzy. Już na grupie nie masz żadnych szans. Znawcy tematu
    > nawet nie wchodzą w dyskusję. Albo zrozumiesz, albo wracasz na drzewo
    > prostować banany. :-)
    >
    > neelix

    Wybacz, ale szkoda mi czasu na dyskusję z idiotami. Być może jeszcze
    kiedyś dorośniesz.

  • 277. Data: 2018-06-08 14:36:58
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > <5b155dbf$0$606$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Otóż sąd potwierdził, że ma prawo. I tym samym, że jest to zatrzymanie się

    Ale niżej jest napisane, że nie zawsze i nie wszędzie to obowiązuje.
    Tego już nie doczytałes.
    Sąd uznał, że w tym przypadku zakaz zatrzymywania nie obowiązuje.

    Art. 49.4. Zakaz zatrzymania lub postoju pojazdu nie dotyczy unieruchomienia
    pojazdu wynikającego z warunków lub przepisów ruchu drogowego.

  • 278. Data: 2018-06-08 15:05:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu piątek, 8 czerwca 2018 11:21:32 UTC+2 użytkownik Malkoit napisał:

    > To jest twoje widzimisię.
    > Sąd nie orzekł tak jak ty napisałeś.

    W sumie troche zwrocil na to uwage

    "W uzasadnieniu przyznano, iż z punktu widzenia literalnego brzmienia przepisu art.
    49 ust. 1 pkt 2 u.k.p., doszło do naruszenia zasady zakazu zatrzymywania pojazdu
    przed przejściem dla pieszych, na którym pieszych nie było w momencie zbliżania się
    pojazdu do przejścia. "

    Jednak uznal, ze zgodnie z PoRD nie wolno sie zatrzymac.

    "Zdaniem sądu celowe jest jednak zróżnicowanie oceny sytuacji prawnej podmiotu, który
    zatrzymuje się przed przejściem dla pieszych, powodując zagrożenie (np. konieczność
    hamowania pojazdów przez innych uczestników ruchu) od sytuacji, gdy brak jest
    jakiegokolwiek zagrożenia"

    a tu juz troche falandyzuja

    ze 2 x napisali, ze jesli "nie powoduje zagrozenia", "koniecznosci hamowania"

    Czyli jesli ktos zatrzymuje sie pred przejsciem, przy ktorym piesi czekaja, a
    samochody za nim zostaja rowniez zmuszone do hamowania, to juz na ta interpretacje
    sie nie lapie... Ciekawe, czy co w takiej sytuacji by wymyslili ;)
    Rozumiem intencje, ale na wstepie sad sam stwierdzil, ze na PoRD jednak zabrania.

    WS

  • 279. Data: 2018-06-08 16:18:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Malkoit" <g...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    > obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną
    > ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować
    > zagrożenie
    > bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
    > związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
    > kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie.
    > Art. 26. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych,
    > jest obowiązany zachować szczególną ostrożność ...

    Ty lepiej zachowaj szczególną ostrożność i z domu nie wychodź. Znowu
    bredzisz. 10 M OD PRZEJŚCIA. Inaczej jest złamanie prawa. Ty nie czujesz
    ruchu drogowego. Coś próbujesz brzdąkać, ale blusa to nigdy nie zagrasz.

    neelix

  • 280. Data: 2018-06-08 16:25:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    "neelix" <a...@w...pl> napisał(-a):

> [...]

    zatrzymania masz w mniejszej odległości.

    > I jest zapisane-10 m od przejścia. Takie sądy, a w zasadzie sędziowie będą

    Przestań pieprzyć o artykułach, bo i tak nic z nich nie kumasz. Ze swoimi
    argumętami lepiej wracaj na drzewo banany prostować. Nie masz żadnych
    kwalifikacji więc twoje teorie nie są warte funta kłaków.

    neelix