-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Klakson
Date: Sat, 15 Sep 2018 18:28:39 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 16
Message-ID: <pnjbvs$dek$5@news.icm.edu.pl>
References: <f...@g...com>
<p...@m...org> <5b9a4074$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
<12o38bj3e353h$.dlg@myjk.org> <pne83a$gbs$1@node1.news.atman.pl>
<qmqyb3hdwre6$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1537028924 13780 78.10.177.126 (15 Sep 2018 16:28:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Sep 2018 16:28:44 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <qmqyb3hdwre6$.dlg@myjk.org>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639754
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-09-14 o 11:01, Myjk pisze:
> Thu, 13 Sep 2018 19:51:46 +0200, LEPEK
>
>> Oho, bardzo śmiała diagnoza.
>> Piszesz, jakbyś nigdy nie był w zaskakującej sytuacji, która skutkuje
>> nagłym manewrem bez przygotowania.
>
> Ależ właśnie byłem niejednokrotnie w sytuacji gdy ktoś mi zajechał drogę i
> musiałem się ratować unikiem. Mimo tego nigdy w rowie nie wylądowałem a
> szarpałem czasem mocniej niż na przedstawionym nagraniu. Ale ja jestem
> pewien stanu technicznego mojego auta. Dla przykładu na stacji
> diagnostycznej zawsze sprawdzam stan amortyzatorów czy nie są zużyte (w tym
> obserwuję czy są równo zużyte bo i to imho może mieć wpływ na zachowanie
> auta) nawet jak oni sami tego nie zrobią.
Po prostu jeszcze nie zmądrzałeś o to co Ci się jeszcze nie przytrafiło.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.09.18 18:31 kk
- 15.09.18 20:26 Mateusz Bogusz
- 17.09.18 11:52 Myjk
- 17.09.18 11:55 Myjk
- 17.09.18 13:04 Queequeg
- 17.09.18 17:30 LEPEK
- 17.09.18 17:51 J.F.
- 17.09.18 18:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-04 Marki => Wdrożeniowiec ERP <=
- 2024-05-03 Warszawa => Sprzedawca usług rekrutacyjnych <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-03 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-03 Rzeszów => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Giertych przetarł szlak: byli członkowie zarządu Orlenu śledztwa prokuratorskie obserwują z zagranicy
- 2024-05-03 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-03 Kraków => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=