  • Data: 2017-09-10 17:02:38
    Temat: Re: Klawiatura nie działa w czasie startu
    Od: marrgol <m...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-09-10 at 10:37, Jan Stożek wrote:
    > Mam pewne podejrzenia, że płyta główna zaczyna zgłaszać upadłość:
    > coraz częściej po wciśnięciu wyłącznika komputer nie startuje i muszę
    > nacisnąć reset.

    To dość typowe objawy zużycia/awarii kondensatorów elektrolitycznych
    na płycie i/lub w zasilaczu (ale raczej na płycie).

    > Ostatnio też zaczęły się pojawiać dziwne zachowania
    > podczas pracy (np. zawieszenia albo wygaszenie monitora), których
    > wcześniej nie było.

    A to i problem z klawiaturą może być skutkiem tych problemów
    z zasilaniem. Ja bym na początek wymienił kondensatory dookoła
    procka i mostka północnego (bo tam najcieplej i to te zwykle
    wysiadają.)

    --
    mrg