    Subject: Re: Kolce w asfalcie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Thu, 21 Sep 2017 14:49:24 +0200

    W dniu 2017-09-21 o 14:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    ony-w-asfalt-przebil-juz-opony-w-kilku-autach,771759
    .html

    > Mnie to wyglada jak jakies narzedzie - np pilnik z trzonkiem.
    > Ale szesciokatny pilnik ?
    > I taki krotki ? Ok, moze byc zlamany.
    >
    > Jakas koncowka do mlotowiertarki ?
    >
    > Tak czy inaczej - w asfacie nie powinna sie znalezc.
    > A sposob zamocowania jeszcze dziwniejszy - ktos by dziure wywiercil i
    > wbil ?
    >
    > Czy wciskal ... co raczej wiele godzin by trwalo.

    Chyba wiercone. Widać smugę pyłu, a może woda wypłukała z otworu. Ale na
    jedno wychodzi.
    Ładnie pomalowane. Nawet cześć robocza. Lekko farba wytarta. Albo od
    dziesiątek opon nieuszkodzony, albo to jest element od jakiegoś urządzenia.

    Robert