    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Sat, 11 Oct 2014 06:23:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kompakt z wizjerem i usypianą matrycą w czasie kadrowania
    From: XX YY <f...@g...com>

    Am Samstag, 11. Oktober 2014 14:50:30 UTC+2 schrieb Piotr Kosewski:

    > To naprawdę urocze. Pytałem, kto wcześniej "stwierdził".

    przejsciu z A na B. Pomierzone w ten sposob szumy uwzgledniaja calkowite szumy -
    termiczne , srutowy , obrobcze itd.

    > Jak mierzysz "szum"? Co oznaczają te liczby? :/

    > Cała ta "analiza" jest po prostu poniżej krytyki, więc nie będę jej
    >
    > komentował. Całość wyciąłem, żeby nie powielać...
    >

    > Wygooglałeś jakiś przykład i podstawiłeś swoje wartości?

    > Nie. Źle wygooglałeś.
    >
    > Poziom 0.01 oznacza, że badając 100 prób zgodnych z hipotezą raz się
    >
    > pomylisz w ocenie.
    >

    > pozdrawiam,
    >
    > Piotr Kosewski

    pajacujesze. zwyczajnie pajacujesz.

    ja pytan nie mam. udziel konkretnej odpowiedzi pytajacemu.
    Miales kiedys aparat z LV w rekach? jesli miales to albo nie wiesz co masz w rekach ,
    albo rzeczywiscie pajacujesz.
    zrob zdjecie przez lustro
    a nastepnie zrob na LV ,
    porobwnaj szumy. Czy aparat na LV szumi wiecej ?

    ostatnie pomiary szumow aparatow bezlusterkowych jak z serii a7 wykazuja , ze szzumia
    jak najwyzsze nikon czy kanon , ktore nie sa bezlusterkowcami.
    Qrde panowie , zanim zaczecie sie popisywac soja niewiedza to sprobujcie chociaz
    wczesnie pomyslec.
    jeden chce gotowe linki bo myslec nie umie , drugi pajacuje.

    jesli wiesz , a pewnie nie wiesz to przelicz sobie moc pobierana przez matryce na
    ilosc wydzielonego ciepla , a tym samym mozliwy teoretyczny najwyzszy jej wzrost
    temperatura.

    jésli wystwisz korpus aparatu w kolorze czarnym na slonce to jego temperatura moze
    podskoczyn na paredziesiat stopni , a tym samym temperatura matrycy.
    wzrost twmperatury matrycy CMOS wskutek li tylko przeplywu pradu nie przeklada sie na
    mierzalny wzrost szumu. O tym wiadomo odkad pojawily sie aparyty z LV.
    O tym wiem z teorii i praktycki. Bardzo czesto robie serie zdjec - panoram
    wysokosrozdzielczoych na LV , co trwa ok dwoch godzin.
    Nie ma roznicy w szumach pomiedzy pierwszym a ostatnim zdjciema.

    panowie zwyczajnie pajacujecie.
    jeseli nie wisz jak sie wyznacza szumy , czy czym jak sie weryfikuje statystycznie
    rownosc dwopch populacji ze wzgledu na jakas ceche to nawet nie probuj polemizowac ,
    szkoda mi czasu.
    zuamiast pajacowac siegnij do ksiazek , albo jak wolisz linkow , tylko raczej nie
    optycznych , postraj sie wejsc do publikacji wyzszych uczelni, prac dyplomowych ,
    wynikow cwiczen itp.

    a mozue bys tak pochwalil sie wlasnymi zdjeciami - bo z tym jak zwykle cienko...

    google powiadsz , wygoghlowane - sa rawy , chcesz to wyznasz sam z nichr zmiane szumu
    dla pracy z lustrem i LV , wszelkie dane odczytasz z Exif.

    zwyczajnie pajacujesz.
    pomoz jesli wiesz pytajacemu - nie mnie. Ja glupich komentazy nie potrzebuje.