  • 21. Data: 2019-02-19 00:37:19
    Temat: Re: Kontrasty...
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 18/02/2019 11:37, Adam wrote:

    > No jak to co?
    > To nie wiesz???
    >
    > A o komputerowym systemie udoju nie słyszałeś?
    >
    > https://www.logistyka.net.pl/bank-wiedzy/e-gospodark
    a/item/download/77612_834e9f8411b7db47c027d9e912aa3c
    51

    > ;)

    Wot, tiechnika! Aż zaniemówiłem.

    Podoba mi się określenie komputer oborowy. Między udojami krowy mogą
    sobie posurfować po necie, nie nudzą się, bardzo humanitarne podejście.

    --
    MF

  • 22. Data: 2019-02-19 01:27:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 23:39, Adam pisze:

    > Ale nie pisali o mleku kokosowym ani ptasim, tylko krowiastym. A krowę
    > jednak trzeba w jakiś sposób wydoić.

    Pisali o produkcji sera a ne o dojeniu krów.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2019-02-19 01:56:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" q4dsjf$2fu$...@n...news.atman.pl

    > A co dodajesz ?

    Kefir, jogurt lub zsiadłe mleko.

    > IMO mleko z kartonu UHT czy też inaczej pasteryzowane
    > samo z siebie prędzej się zepsuje niż klasycznie skwasi

    Weź kromkę chleba, podziel na kilka fragmentów, na
    każdy kapnij kilka kropel mleka i odłóż wszystko
    w ciepłe miejsce -- otrzymasz piękne ;) pleśnie.
    (różne na różnych fragmentach, bo pleśnie tworzą
    toksyny -- rywalizują o miejsce na świecie)

    Mleko musi być czyste (UHT takie jest) i jogurt/kefir też.
    Co dodasz -- to otrzymasz.

    Zachowasz czystość -- otrzymasz piękny produkt, w który wbijesz nóż...

    Pofolgujesz z czystością -- otrzymasz mniej lub bardziej złośliwą substancję. ;)

    -=-

    Jogurt wymaga wyższej temperatury niż pokojowa.

    -=-

    Wystarczy łyżeczka kefiru/jogurt/zsiadłego_mleka
    na litr mleka -- ale warto dobrze wymieszać.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 24. Data: 2019-02-19 01:59:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MF" 3...@k...wujka.marc
    ina

    > Posrało was? Co to ma wspólnego z pecetem?

    Nic -- typowa rozmowa na pcp. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2019-02-19 11:42:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 01:27, RadoslawF pisze:

    > Pisali o produkcji sera a ne o dojeniu krów.

    A, teraz rozumiem. Ty pewnie z tych ludzi, co myślą, że ser to kupuje
    się w sklepie ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 26. Data: 2019-02-19 11:43:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 00:37, MF pisze:

> [...]
    >
    > Podoba mi się określenie komputer oborowy. Między udojami krowy mogą
    > sobie posurfować po necie, nie nudzą się, bardzo humanitarne podejście.

    Gorzej z myszami. Krowa ma ciężkie kopyto.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2019-02-19 15:15:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 11:42, Adam pisze:

    > A, teraz rozumiem. Ty pewnie z tych ludzi, co myślą, że ser to kupuje
    > się w sklepie ;)

    Ja z tych co ser kupują w sklepie.
    A ty marnie udajesz takiego co jak chce auto zatankować to
    robi odwierty w poszukiwaniu ropy naftowej i równocześnie
    buduje rafinerie.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2019-02-19 22:17:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 15:15, RadoslawF pisze:

    > Ja z tych co ser kupują w sklepie.
    > A ty marnie udajesz takiego co jak chce auto zatankować to
    > robi odwierty w poszukiwaniu ropy naftowej i równocześnie
    > buduje rafinerie.

    No co Ty, już lepiej zasiać rzepak. Do odwiertów są nieco nietypowe
    komputery ;)

    Więcej luzu, kolego :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 29. Data: 2019-02-19 22:42:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 22:17, Adam pisze:

    > No co Ty, już lepiej zasiać rzepak. Do odwiertów są nieco nietypowe
    > komputery ;)
    >
    > Więcej luzu, kolego :)

    A kiedy zastosujesz tę poradę do siebie?

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2019-02-19 23:13:27
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 23:42, RadoslawF pisze:

    > A kiedy zastosujesz tę poradę do siebie?

    A ten Ciszewski dziecinnieje z dnia na dzień. Codziennie mleko bąbluje i
    tylko o mleku na ogół pisze. Pij mleko-będziesz kaleką panie Ciszewski.

    --
    animka