  • Data: 2015-05-04 18:45:59
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel O'Pajak"

    > Znaczy sie co - proponujesz za jazde w stanie nietrzezwosci np rok
    > wiezienia, bez zawiasow ?
    > (*) - najwyrazniej tak wlasnie myslisz :-)

    Gdybym ganial po ulicy z bronia palna i sobie strzelal chocby w
    powietrze, to pewnie nie moglbym liczyc na wyrozumialosc. Roznica jest
    taka, ze z pistoletu/rewolweru trudno kogos trafic, natomiast jadac
    samochodem - wystarczy chwila nieuwagi.
    ---
    Nie widzę różnicy. Moim zdaniem narzędziem służącym do strzelania łatwiej
    kogoś trafić niż narzędziem służącym do jazdy.

    Jesli ktos jest nawalony, to nie
    jest w stanie oceniac sytuacji na drodze szybko i prawidlowo,
    jednoczesnie siedzi w wazacym ponad tone pocisku poruszajacym sie np.
    110km/h, czyli jakies 30m/s.
    ---
    A jest nawalony ? Bo może większość jest tylko po wczorajszym.

    Tak, jestem za izolowaniem ludzi
    stwarzajacych takie zagrozenie.
    ---
    Mógłbym być za izolowaniem ludzi piszącym głupoty na niusach.

    Niekoniecznie za pierwszy raz, ale za
    recydywe to juz jak za usilowanie zabojstwa.
    ---
    Cień rozsądku dostrzegam w twej wypowiedzi, ale tylko cień.

    Jeszcze jedno, PJ mam od 1991r, w tym czasie dmuchalem moze ze 2 razy.
    Biorac pod uwage czestotliwosc tego typu kontroli, nieraz zastanawiam
    sie nie ilu zlapano, ale ilu NIE zlapano.
    ---
    Bo widzisz, zależy gdzie. U mnie tych kontroli jest mnóstwo i najzwyczajniej
    ich sobie nie życzę. Nie widzę powodu by mnie ktoś na drodze zatrzymywał i
    nie wiadomo z jakiej konkretnie okazji żądał poddaniu się badaniu na
    trzeźwość. Nie wierzę w zagrożenia powodowane przez tak zatrzymanych. Myślę,
    że ci ludzie robią to głównie dlatego, że poddawani są na tyle głupi, że nie
    bronią się przed tym.