  • Data: 2020-05-23 15:25:08
    Temat: Re: Korki na granicach
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 22 May 2020 16:17:03 +0200, w <ra8msj$1bd$1@news.icm.edu.pl>, "BaX"
    <n...@g...com> napisał(-a):

    > Tak czy siak najbardziej jeczą ci
    > którym wcześniej żyło się łatwiej bo mogli przykombinować na boku.

    Nie słyszałem, żeby "działkowiec" Morawiecki (ten od szajki wyłudzającej we
    Wrocławiu ziemie od kościoła) jakoś jęczał.
    Nie słyszałem, by jęczał Rydzyk co od miliona lat dokopuje się do wód
    termalnych (rachunek to na dziś 200mln zł).

    I nie słyszałem, by jęczeli kombinatorzy typu Elbanowscy, PFN i inni, w których
    fundacjach pensje to 80% wydatków, a przelewy z ministerstw idą grubą rurą.