    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Korki na granicach
    Date: Mon, 25 May 2020 19:00:08 +0100

    W dniu 25.05.2020 o 13:43, BaX pisze:
    > Użytkownik "ddddddddddddd" <d...@f...pl> napisał w wiadomości

    > W skali europejskiej to pewnie miliony osób, rozumiem, że Ty z tych co po
    > trupach byle tyrać i zarabiać...najlepiej jeszcze rękami pracownika nie
    > swoimi...

    a ty z tych co czekają aż państwo da (z kieszeni pracodawcy oczywiście)
    To nie masz nic do powiedzenia w tym temacie

    > To nie masz nic do powiedzenia w tym temacie.

    jak bym został, to bym nie miał nic do powiedzenia, bo "jak ci tutaj źle
    to możesz wyjechać". Mogłem. I wyjechałem, jak wielu. Mam prawo o tym
    mówić. Chciałbym, żeby Polska kiedyś jeszcze była miejscem, gdzie ludzie
    którzy chcą coś zrobić - mogli - tak łatwo jak w innych krajach. I
    naprawdę prowadząc 14 lat firmę w Polsce nie narzekałem - jak człowiek
    nie wie, że gdzieś indziej jest normalnie, to uważa ten nienormalny stan
    w jakim jest Polska za normalność...

    > rozumiem, że to wszystko wina obecnego rządu...

    skomplikowane, stale rosnące podatki to wina tego rządu. I to właśnie
    przelało moją czarę goryczy. Jak któryś pajac z rządu, po wprowadzeniu
    odwrotnego obciążenia VAT w mojej branży i kradzieży moich pieniędzy w
    celu uzupełnienia budżetu, stwierdził, że mają więcej pieniędzy w VAT bo
    walczą ze złodziejami (o tym że obracają gotówką kolejnych
    przedsiębiorców nie wspomnieli w ogóle)

    Lukasz