  • 1. Data: 2016-04-10 09:09:39
    Temat: Koszt wymiany opon
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Zmieniałem tydzień temu opony na letnie i zapłaciłem tak:
    30 zł z wyważaniem za 4 sztuki na felgach stalowych 185/65/15
    50 zł z wyważaniem za 4 stuki na felgach alu 195/60/16
    Kolega zmieniał komplet 225/45/17 na felgach alu i skasowali go 110 zł
    (inny serwis).
    Czy to możliwe, że jest aż taka różnica w cenach? A może liczą według
    auta, jak wypasiona bryka, to więcej ;-)
    Jacek

  • 2. Data: 2016-04-10 09:17:14
    Temat: Re: Koszt wymiany opon
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.04.2016 o 09:09, Jacek pisze:
> [...]
    > (inny serwis).
    > Czy to możliwe, że jest aż taka różnica w cenach?

    Tak.

  • 3. Data: 2016-04-10 09:30:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-04-10 o 09:09, Jacek pisze:
    > Zmieniałem tydzień temu opony na letnie i zapłaciłem tak:

    Zmiana opon czy kół?

  • 4. Data: 2016-04-10 09:36:22
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-04-10 o 09:30, cef pisze:

    > Zmiana opon czy kół?

    Opon: demontaż zimowych, montaż letnich na tych samych felgach + wyważanie.
    Jacek

  • 5. Data: 2016-04-10 11:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Czy to możliwe, że jest aż taka różnica w cenach?

    Tak, jeszcze nie mamy cen panstwowych, regulowanych na wymiane opon.

  • 6. Data: 2016-04-10 11:07:06
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-04-10 o 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Tak, jeszcze nie mamy cen panstwowych, regulowanych na wymiane opon.

    Ja Cię rozumiem, ale:
    - moje opony przekładałem w serwisie wyglądającym na porządny (mają też
    SKP) i dostałem fakturę VAT, nie u "Janusza" w stodole, bez rachunku.
    - kolega przekładał w podobnym serwisie, ale 30 km ode mnie.
    Jacek

  • 7. Data: 2016-04-10 11:14:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.04.2016 o 11:07, Jacek pisze:

> [...]
    > SKP) i dostałem fakturę VAT, nie u "Janusza" w stodole, bez rachunku.
    > - kolega przekładał w podobnym serwisie, ale 30 km ode mnie.

    No i co w związku z tym?

    Ceny potrafią się różnić o 100% i więcej, nawet w punktach oddalonych o
    kilkaset metrów/kilka km od siebie.
    Dotyczy to praktycznie wszystkich dziedzin życia.

    Wolny rynek - jeśli nie chcesz przepłacać, to najpierw trzeba podzwonić
    i popytać (w przypadku opon warto sprawdzić groupony wszelkiej maści), a
    nie jechać do najbliższego i liczyć że będzie ta sama cena wszędzie.

  • 8. Data: 2016-04-10 11:51:58
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-04-10 o 11:14, Cavallino pisze:

    > Ceny potrafią się różnić o 100% i więcej, nawet w punktach oddalonych o
    > kilkaset metrów/kilka km od siebie.
    Tyż prowda ;-)
    Jedna kobieta zadowoli się torebką za 50 zł z bazaru, a inna musi mieć
    za 5000 od Vouittona. Jeden pije wino Kadarka za 11 zł a innemu nie
    będzie smakować tańsze, niż za stówkę. Jeden się zadowoli wizytą u
    lekarza w NFZ, inny musi mieć prywatnie minimum docenta. Niech i tak
    będzie, że z oponami jest podobnie.
    Jacek

  • 9. Data: 2016-04-10 11:56:10
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-04-10 o 09:36, Jacek pisze:

    > Opon: demontaż zimowych, montaż letnich na tych samych felgach + wyważanie.
    > Jacek

    Cóż, 30zł za przekładkę 4 opon z wyważeniem wygląda trochę skromnie,
    ale nie jest wykluczone. U mnie za przełożenie 4 kół na felgach z wyważeniem
    biorą 60zł brutto z fakturą, ale mam pod ręką, to oszczędzam na szukaniu
    i czekaniu.

  • 10. Data: 2016-04-10 12:06:46
    Od: <5...@9...120646.invalid> (Tom N)

    cef w

> [...]
    > biorą 60zł brutto z fakturą, ale mam pod ręką, to oszczędzam na szukaniu

    Przekładka opon na alusach 16" + wymiana wentli + wyważanie 68PLN

    --
    'Tom N'