  • Data: 2017-11-25 13:01:20
    Temat: Re: Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Taka konstrukcja czy się zepsuł?

    Ponoc dokładnie tak to jest zaprojektowane.

    > Znajdź sobie jakie jest proponowane brzmienie
    > przepisu, bo na razie, to tylko takie gadanie o dupie Maryni
    > a potem zmień co chcesz i zrób sobie protokół
    > i wpisz do dokumentów auta.

    Na razie to bardziej pytam zeby pokazac problem z tym cofaniem.
    Ja bym dokładnie tak zrobił, zwłaszcza ze staram sie spisywac sobie
    historie samochodu z wszelkimi naprawami włacznie.
    Oczywiście do wgladu dla ewentualnego kupujacego, pewnie dlatego jak juz
    mi sie czasami zdarzyło sprzedawac auto to zawsze duzo ponizej ceny
    rynkowej.
    Co do oszustów cofajac liczniki i sprzedajacy auta z zyskiem to moje
    zdanie musiałby byc zbudowane ze słów zdecydowanie niecenzuralnych.

    > PS
    > W gierkach medialnych mających na celu
    > samopromowanie się, to ten rząd jest mistrzem.
    > Jak z takim wnioskiem wystąpiła rok temu opozycja,
    > to nikt się medialnie nie zainteresował a teraz
    > okazało się, że to rząd chce uciąć masowe oszukiwanie
    > polskich rodzin (jakoś tak usłyszałem)

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.