-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!n
ntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-0
1.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Królik i jego przyjaciele
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <r3415m$e8q$1@news.icm.edu.pl>
<X...@1...0.0.1>
<0...@g...com>
<5e564c4b$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
<5e5688bb$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5e568e5c$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<5e569e3f$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<5e58f0d4$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
<5e590574$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Fri, 28 Feb 2020 16:19:48 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5e590574$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <5e592f93$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1582903187 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 522 80.53.118.49:54363
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672798
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-02-28 o 13:20, T. pisze:
> W dniu 2020-02-28 o 11:52, cef pisze:
>> W dniu 2020-02-26 o 17:35, T. pisze:
>>
>>> Ta fabryka jest prosta jak budowa cepa - po prostu hala. Wiekszym
>>> problemem jest wyposażenie linii transportowych, bo na nich wszystko
>>> jest oparte (cały montaż).
>>
>>> To naprawdę żadna filozofia zbudować taką halę i ją wyposażyć.
>>
>> Wyposażenie takiej hali to jest praca setek firm współpracujących,
>> różnych biur konstrukcyjnych, doświadczeń nad współgraniem
>> poszczególnych elementów czy zastosowanych materiałów, gdzie
>> doświadczenia zbierano latami.
>> I to kosztuje najwięcej i na to nie wyłoży pieniędzy byle kto.
>> Zwłaszcza w tak słabo się zapowiadającej finansowo branży samochodów
>> elektrycznych.
>> Oczywiście poskładać nie problem. Jest taka fabryka elektrycznie
>> zorientowana dla Daimlera (czyli nie jest to firma bez doświadczenia)
>> w pobliżu Drezna gdzie prace nad fizycznym uruchomieniem produkcji
>> trwały kilkanaście lat. I nie chodzi o sam produkt (robią tam baterie)
>> tylko właśnie o zgranie linii i automatów - samego procesu
>> przekładania elementów z jednego miejsca na inne w odpowiednim czasie
>> czyli coś co wydaje Ci się żadną filozofią.
>
> No to Volkswagen był lepszy - poradzili sobie z budową fabryki w 23
> miesiące
Te dwa lata, to składali już gotowe, przemyślane wcześniej klocki.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.02.20 17:04 Przemek Jedrzejczak
- 28.02.20 19:59 Budzik
- 29.02.20 07:02 Iguan_007
- 29.02.20 09:00 Przemek Jedrzejczak
- 29.02.20 09:08 Iguan_007
- 29.02.20 10:55 J.F.
- 29.02.20 14:00 Przemek Jedrzejczak
- 29.02.20 21:45 Iguan_007
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=