  • Data: 2016-02-05 14:59:47
    Temat: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    Od: <4...@7...145947.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    spider w
    <news:56b49869$0$641$65785112@news.neostrada.pl>:

> [...]

    uruchamiasz spryskiwacze. Im bliżej pacjent z tyłu, tym lepiej działa. A jak masz
    jeszcze spryskiwacze lamp, już luksus. I nagle okazuje się, że można kulturalnie
    zwolnić i poczekać do końca manewru wyprzedzania. Pewnie przy okazji sporo k...w i
    ch...w poleci, ale ja tego nie słyszę :)

    > Fajnie, do czasu aż trafisz naprawdę na psychola, który postawi sobie za
    > punkt honoru odegranie się, wjedzie ci przed maskę i da po hamulcach,
    > albo jeszcze głupszy pomysł przyjdzie mu do głowy.

    Kolejny bojaźliwy? Wjechanie przed maskę przy prędkości 50km/h grozi czym?
    No i kamery są teraz powszechne nie tylko na wschód od Bugu...

    > Szkoda zdrowia na takich, bardziej zaboli ich całkowite zignorowanie.

    Toż mam szybe brudną, więc pryskam i zwalniam do 50...

    > Grzecznie czekam a potem jadę dalej.

    Widac mało jeździsz.

    --
    'Tom N'