  • 31. Data: 2016-02-05 20:21:42
    Temat: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 17:18:28 UTC+1 użytkownik LEPEK napisał:

    > A (pomijając eskalację agresji) czytałeś, że sytuacja miała miejsce w
    > deszczu, mistrzu?
    Mistrzu, a w deszczu nie działają spryski, czy co? Poza tym, nawet w sporym deszczu,
    ilość płynu z 8-miu dysz zostawia za autem sporą mgłę i następne auto jadące
    bezpośrednio za zderzakiem musi zwolnić. I wiesz, jak ktoś mi siada 30cm za
    zderzakiem, wali długimi, czy co tam ma pod ręką, to jakoś mi to wisi, co on sobie
    myśli. A mnie zawsze może ptak nasrać na szybę i chce mieć ją czystą tu i teraz.
    Niech trzyma bezpieczną odległość i pozwoli dokończyć manewr wyprzedzania. Nie jestem
    przyspawany do lewego pasa i normalnie zjeżdżam na prawy, po wyprzedzeniu. Potrafię
    przyspieszyć, kiedy widzę, że nadjeżdża szybsze auto, ale czasem nie da się tego
    przewidzieć, lub trafi się kolumna tirów.

    > Pozdr,

    ja również

  • 32. Data: 2016-02-05 20:32:05
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lutego 2016 14:56:06 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    uruchamiasz spryskiwacze. Im bliżej pacjent z tyłu, tym lepiej działa. A jak masz
    jeszcze spryskiwacze lamp, już luksus. I nagle okazuje się, że można kulturalnie
    zwolnić i poczekać do końca manewru wyprzedzania. Pewnie przy okazji sporo k...w i
    ch...w poleci, ale ja tego nie słyszę :)

    > Czyli tradycyjnie głupi i głupszy.
    >
    > Ja takich puszczam. Z dwóch powodów - raz że możesz trafić na psychola i
    > jak ci się razem w barierki wyjebiemy, to marne dla mnie pocieszenie że
    > byłem w prawie i jestem moralnym zwycięzcą. Dwa, że od podobnych debili
    > najlepiej być daleko, bo jak coś odwali, to możesz na tym ucierpieć. A
    > że nie da się być daleko z przodu, bo ci na dupie siedzi, to przepuścić
    > i niech spierdala.

    Ale ja nie stawiam sobie za punkt honoru nie przepuścić drania - niech jedzie, leci
    sobie dalej, ile tam mu fabryka dała. Tylko czemu ja mam teleportować się z lewego
    pasa, kiedy akurat jestem w trakcie wyprzedzania innego auta, czy kolumny aut? Jak
    jest luka, to wjeżdżam i puszczam, jak nie ma to przyspieszam trochę. Ale kiedy kolo
    robi mi za tylną szybą dyskotekę, tylko dlatego, że musiał trochę zwolnić, to niech
    się buja. Czyszczę szybę i nagle odstęp jest prawidłowy. Takich sytuacji miewam
    niewiele, ale potrafią napsuć krwi.
    Też uważam, że im szybciej taki koleś mnie minie, tym bezpieczniej dla mnie, ale
    kiedy siedzi na zderzaku, to ja nie mam żadnego marginesu przy ewentualnym hamowaniu,
    a przy prędkościach autostradowych to trochę niebezpieczne... Dlatego pryskam :)

  • 33. Data: 2016-02-05 20:39:54
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-02-05 09:15, Bolko wrote:
    > Wczoraj wracałem A4
    > Deszcz
    > Jade 120 km/h wymijam kolumnę ciężarówek po prawej stronie.
    > Podkreślam: auto do mnie DOJEŻDŻA i zaczyna mi mrugać a po lewej nadal tiry.
    >
    > A ja akurat potrzebuje tył auta polakierować (w lato uszkodziłem).
    >
    > Pytanie czy jest tu jakiś poeta:)
    > Potrzebuje hasło na naklejkę:
    > coś w stylu: mrugnij dwa razy to się zatrzymam bo tył polakierować potrzebuje.
    A ja szukam naklejki "spierdalaj debilu na prawy pas" na przód auta.

  • 34. Data: 2016-02-05 20:49:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05.02.2016 o 18:18, Bolko pisze:

    > Dla mnie teraz najlepszy jest teraz lewy pas i być najwolniejszym.
    > Niech reszta na mnie uważa.
    > I naprawdę cierpię teraz jak muszę wjeżdżać na lewy pas by wyprzedzić TIR-a.

    Coś się plączesz w zeznaniach, pewnie to demencja....

    > A Ty musisz zwolnić do 120 km/h
    > I naprawdę nie chce wam przeszkadzać młodzi gniewni.
    > Ale PoRD coś tam mówi o dostosowaniu prędkości do warunków nawet na A.

    No - ale to nie oznacza że masz zwolnić, tylko np. również to, że wlekąc
    się po A masz nie wjeżdżać na pas lewy.... ;-)

  • 35. Data: 2016-02-05 20:51:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kriters pisze tak:

    > A ja szukam naklejki "spierdalaj debilu na prawy pas" na przód
    > auta.

    ja szukam na przód, w lustrzanym odbiciu jak AMBULANCE

    "dojeżdzaj chuju do samych świateł"

    a na boczne szyby

    "czy wiesz pierdolcu co to suwak"

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 36. Data: 2016-02-05 21:09:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bolko,

    Friday, February 5, 2016, 6:18:52 PM, you wrote:

    > Jakie masz auto?

    A jakie to ma znaczenie? Nie byłem zawalidrogą na autostradzie jeżdżąc
    Oltcitem, Polonezami, BMW, Citroenem czy od 17 lat Lanosem.

    > Bo wiesz miałem taki epizod w swoim życiu że robiłem kółka
    > Kraków Wrocław Poznań Toruń Kraków.
    > Samochody Ford Focus Cmax Smax Ranger Mondeo
    > Skoda Octavia i Superb
    > I jakaś renault albo opel czy peugeot się trafił.
    > Tak że auta nie najgorsze
    > Wszystkie < 4 lat
    > Za paliwo płaciła firma.
    > I nie wiem czy ja taki delikatny jestem
    > ale zapierdalanie ile fabryka daje jest nudne na dłuższa mete.

    Pomiędzy pełzaniem lewym pasem 120km/h a zapierdalaniem ile fabryka
    dała jest całe mnóstwo poprawnych zachowań.

    > I naprawdę meczące.
    > Kiedyś byłem w stanie zrobić Kraków (Łagiewnik)
    > Łódz (Szpital MP) w 2:15.
    > Ale huk w aucie jest taki że później w domu musze
    > przez 2-4 godziny dochodzić do siebie.

    Coś za coś.

    > Dla mnie teraz najlepszy jest teraz lewy pas i być najwolniejszym.

    No pięknie, kurwa, pięknie. Lewy pas i najwolniejszy. Zabić to za mało
    :(

    > Niech reszta na mnie uważa.

    I CKJ?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2016-02-05 22:35:57
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Dwa pojazdy zajechałem na polskich autostradach. Na Mazowszu to ile
    > czasu macie ten ogryzek autostrady?

    na Mazowszu byłem z 6 lat temu... ale nie wspominam tego najlepiej

    a.

  • 38. Data: 2016-02-05 22:49:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Friday, February 5, 2016, 10:35:57 PM, you wrote:

    > na Mazowszu byłem z 6 lat temu... ale nie wspominam tego najlepiej

    To po co pisałeś o autostradzie na Mazowszu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 39. Data: 2016-02-06 14:49:43
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-02-05 o 20:21, Przemyslaw P. pisze:

    > Mistrzu, a w deszczu nie działają spryski, czy co?
    > Poza tym, nawet w sporym deszczu, ilość płynu z 8-miu dysz zostawia
    > za autem sporą mgłę i następne auto jadące bezpośrednio za zderzakiem musi zwolnić.

    Ja myślę, ba - ja wiem z doświadczenia, że jadąc w deszczu dwupasmówką z
    prędkościami autostradowymi to za samochodem i tak jest mgiełka. I
    dodatek ze spryskiwaczy na prawdę niewiele zmienia.

> [...]
    > Niech trzyma bezpieczną odległość i pozwoli dokończyć manewr wyprzedzania.

    Niech trzyma. Ale tu nie chodzi o to, co sobie myśli, tylko co się może
    stać, jeśli nawzajem sobie robicie złośliwości - on ci mruga - tu mu
    wodą. To on klakson - to ty jeszcze raz wodą. To on po wyprzedzeniu
    zajedzie ci drogę na przykład...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 40. Data: 2016-02-08 14:11:49
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu piątek, 5 lutego 2016 11:55:47 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    >Dla mnie teraz najlepszy jest teraz lewy pas i być najwolniejszym.
    >Niech reszta na mnie uważa.

    Tak jak się spodziewałem po pierwszym poście.

    Bardzo bym chciał zobaczyć, jak Ci wszyscy cierpiący ataki na autostradach
    tak naprawdę jeżdżą i ile jest prawdy, w ich opowieściach, że jeżdżą
    całkowicie prawidłowo i w żaden sposób nie przyczyniają się do takich
    sytuacji...

    Ja problemów z "mrugaczami" mam 2-3 w roku. Jeżdżę różnymi samochodami, w
    różnych konfiguracjach. Są takie, które 200km/h osiągają całkiem sprawnie, a
    są i takie, że przy 120km/h klaskają lusterkami z radości, że zajęło im to
    mniej niż w 10 minut...

    Może dlatego tak się dzieje, że jak nie mam czym przycisnąć, to się pod koła
    nikomu nie ładuję, może dlatego, że dla mnie akceptowalna przerwa między
    autami do zjechania na prawy wynosi mniej niz 1km... Cholera wie...

    Plagą na naszych drogach jest za to jeżdżenie lewym pasem, mimo, że prawy
    jest wolny. Ten problem niestety dotyczy wszystkich dróg, od 2 pasmowych w
    miastach, aż do autostrad.
    I jeżdżąc codziennie zdecydowanie częściej widuję sytuacje, że ktoś wyjeżdża
    komuś pod nos (mimo, że "poszkodowany" wcale nie zap...l i okazja do
    bezpiecznej zmiany pasa była wcześniej lub wystarczyło poczekać kilkanaście
    sekund) albo ciągnie się lewym pasem (czasem "zapomni" wrócić na prawy po
    wyprzedzaniu, czasem skręca za 5km).

    > Ale PoRD coś tam mówi o dostosowaniu prędkości do warunków nawet na A.

    No mówi. Ale wyprzedzanie ciężarówki (czy w gorszym przypadku grupy) jadącej
    90km z niedużą różnicą prędkości, przy okazji tamując płynny ruch, też się
    pod ten przepis łapie.
    Tak, widziałem, że jechałeś 120km/h. Ciekawe czy licznikowe. Wielu
    "atakowanych", nie rozróżnia takich drobnych niuansów...

    Wiwo