  • Data: 2020-05-26 18:05:33
    Temat: Re: Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?... OT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5ecd2a0f$0$512$6...@n...neostrada.pl

    > Kontur. [Kontur ze Szczytna? -- muszę to sprawdzić] Czyżby oko ludzkie
    > widziało także komplementarny do K, czyi nic zwane bielą lub wszystkim? ;)
    > [nikt nam nie wmówi, że białe nie jest rozjaśnionym czarnym!]

    Chyba teraz mam na celowniku PP tak, że go obalę jednym ciosem!

    - Czy monitorowe RGB dają widzenie bieli?

    (bywa, że bardzo dokładne/staranne -- specjalistyczne
    monitory do obróbki grafiki czy kolorowe skanery)

    Ale tylko u mężczyzn? Bo u kobiet te same składowe RGB dadzą jakiś
    niezerowy kolor! Do pełni bieli kobiecie potrzeba zaświecić jeszcze
    tymi dodatkowymi składowymi lub jakoś pomerdać już istniejącymi? Bez
    tej dokładki czy korekty kobieta zobaczy zbyt słabe natężenia na dwóch
    dodatkowych receptorach, co zrozumie jako niebiel/kolor!

    PP -- tłumacz się...

    [pewnie jakoś wyba_lansuje... ale czy przekonująco?]

    --