    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto ma pierwszeństwo
    Date: Thu, 23 Jun 2016 20:03:28 +0200

    Użytkownik "tyran" napisał w wiadomości grup
    >Pytanie z serii "kto ma pierwszeństwo" na tym skrzyżowaniu (Wrocław,
    >Skrzydlata i wyjazd ze ślepej uliczki):
    >https://www.google.pl/maps/@51.1252494,16.9599129,3
    a,75y,326.67h,71.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRHZGMW65Owp
    giBgOlyeRZg!2e0!7i13312!8i6656

    >Wyjeżdżający z parkingów trąbią na jadących Skrzydlata od Bajana
    >twierdząc, że mają pierwszeństwo bo są po prawej, a jadący Bajana się
    >nie zatrzymują twierdząc, że to wyjazd z parkingu. Na drodze ślepej
    >brak znaku "Droga wewnętrzna".
    >Kto ma racje?

    Skrzydlata, skoro jest nazwana, to zapewne jednak droga publiczna (i
    gminna ?).

    A nie, pardon - jak sie czlowiek cofnie, to znak "droga wewnetrzna"
    stoi jeszcze na poczatku Skrzydlatej, przy Bajana.
    Wychodzi na to, ze obie drogi wewnetrzne, choc te druga to moze tylko
    dojazd do posesji ?

    Plus calosc w strefie zamieszkania.

    Ja bym tam radzil zachowac ostroznosc, bo nie wiadomo co sad orzeknie,
    a moze nawet odmowi orzekniecia :-)

    J.