  • 31. Data: 2017-02-25 01:49:38
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "t-1"

    > Ten co jechał lewym ma jechać lewym, kto prawym - prawym, czyli jechać
    > tym samym pasem.
    > Przy zmianie pasa ruchu nie ma pierwszeństwa pojazd z prawej strony,
    > jeśli drugi pojazd jedzie swoim pasem.

    Było też pytanie kto ma pierwszeństwo zająć środkowy pas?
    Identycznie jak na prostej drodze, ten po prawej, jeśli obaj zmieniają pasy.
    ---
    Przecież to skrzyżowanie. Wszyscy zmieniają pasy lub ich nie zmieniają w
    zależności od oznakowania poziomego. Podejrzewać należy, że skoro ilość
    pasów zmienia się to oznakowania tam nie ma, więc można skręcić w dowolny
    pas.

  • 32. Data: 2017-02-25 01:50:15
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Ten co jechał lewym ma jechać lewym, kto prawym - prawym, czyli jechać
    > tym samym pasem.

    Ale oni już nie mają swoich pasów - te pasy skończyły się w momencie
    skrętu i zaczynają się nowe, na drodze, na którą skręcili.

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 33. Data: 2017-02-25 09:55:18
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-24 o 22:28, re pisze:

    > Użytkownik "Poldek"

    > Z jaką dokładnością równo?
    > Nieważne. Musiały by się spotkać dwa zakute pacany, żeby tak się
    > stuknąć. Ale to nie jest niemożliwe.
    > ---
    > Niby czemu ?

    Nietrzymanie bezpiecznej odległości?

  • 34. Data: 2017-02-25 10:06:21
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? Durny Shreku !
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2017 o 23:56, r...@k...pl pisze:

    > https://www.google.pl/maps/@51.0947738,16.9802647,3a
    ,75y,256.94h,79.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1sP6eIiWD3JoWO
    K72CuO2TXA!2e0!7i13312!8i6656
    > choć to nienajlepszy przykład, bo farby już bardziej nie ma niż jest.
    > Niestety, takich skrzyżowań jest zdecydowana mniejszość.

    W sumie dlaczego niestety? Przecież Polacy to nie ameby (przynajmniej
    zdecydowana większośc) i potrafią skręcić w prawo nie zabijając się o
    siebie. Nie można wymagać, żeby na każdym skrzyżowaniu dla każdego
    idioty (jak jeden z tego wątku) narysować każdą możliwą relację, którą
    mgólby zechcieć pojechać.

    W sumie jak ktoś byłby aż takim idiotą, to by zapewne nie zdał prawka. a
    wątkowy idiota tylko idiotę udaje:P

    Shrek

  • 35. Data: 2017-02-25 13:13:14
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-02-25 o 01:50, Adam Wysocki pisze:

    > Ale oni już nie mają swoich pasów - te pasy skończyły się w momencie
    > skrętu i zaczynają się nowe, na drodze, na którą skręcili.

    Dla durniów jest tak, jak napisałeś.

  • 36. Data: 2017-02-25 13:39:22
    Od: "Manik" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Ale oni już nie mają swoich pasów - te pasy skończyły się w momencie
    > skrętu i zaczynają się nowe, na drodze, na którą skręcili.

    A skąd ty taką głupotę wytrzasnąłeś ?

  • 37. Data: 2017-02-25 19:06:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-24 o 17:50, Shrek pisze:

    > wątkotwórca i nie kombinuj. Jak tam z prawego na lewy skręcisz spychając
    > tego z lewej na barierki, to jak napisałem "będziesz w prawie"... a

    Nie "będziesz w prawie", bo spychając podpadasz pod nie zachowanie
    bezpiecznej odległości.

    > wpierdol należy ci się swoją drogą:P

    Nie ma to jak kultura osobista.

  • 38. Data: 2017-02-25 19:20:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2017 o 19:06, Poldek pisze:

    > Nie "będziesz w prawie", bo spychając podpadasz pod nie zachowanie
    > bezpiecznej odległości.

    ??? Ten z prawej ma pierwszeństwo i tyle.

    > Nie ma to jak kultura osobista.

    Daj spokój - nie ja zacząłem:P

    Shrek.

  • 39. Data: 2017-02-25 19:58:08
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Manik <g...@o...pl> wrote:

    > A skąd ty taką głupotę wytrzasnąłeś ?

    No mamy drogę, do której równolegle dochodzi inna droga - skrzyżowanie.
    Ta droga ma swoje pasy, a ta dochodząca do niej ma swoje, niekoniecznie
    tyle samo (i tutaj właśnie nie jest tyle samo, tylko mniej).

  • 40. Data: 2017-02-25 22:36:36

    Sat, 25 Feb 2017 10:06:21 +0100, w <o8rhed$iec$5@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > W sumie dlaczego niestety? Przecież Polacy to nie ameby (przynajmniej
    > zdecydowana większośc) i potrafią skręcić w prawo nie zabijając się o

    To, że to działa bez malunków, to ja wiem. Chodzi o wyeliminowanie
    potencjalnych sytuacji konfliktowych.