  • 21. Data: 2017-02-24 20:00:50
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Manik g...@o...pl ...

    > nie durnym pierwszeństwem
    > Shreka.

    PW

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
    kontrargument "Bo tak!". Tomasz 'tsca' Sienicki

  • 22. Data: 2017-02-24 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Mnie uczyli na kursie, że po skręcie mam prawo wjechać na dowolnie
    > wybrany pas. Więc pierwszeństwo ma ten, który jedzie pierwszy. Nigdy nie
    > ma tak, żeby dwóch jechało dokładnie równo. Zawsze jeden jest ciut
    > bardziej drugi. Ale ja robiłem prawo jazdy dawno temu. Wtedy jeszcze
    > chodzenie na kursy teoretyczne było obowiązkowe. Od tego czasu mogło się
    > wiele zmienić.

    A jak jednak beda jechac równo i stukna sie dokładnie bokami?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 23. Data: 2017-02-24 20:03:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2017 19:00:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > A jak jednak beda jechac równo i stukna sie dokładnie bokami?

    To oboje zaliczą blacharza :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 24. Data: 2017-02-24 20:41:01
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? Shrek głupol cd.
    Od: "Manik" <g...@o...pl>

    > No właśnie na przykład w powyższym przypadku - że jadący z prawego pasa ma
    > "na skręcie' pierwszeństwo przed resztą i może "bezkarnie" zajmować "ich"
    > pasy.

    Nie ma takiego pierwszeństwa "przed resztą". Jest pierwszeństwo,
    ale nie "przed resztą" jak napisałeś . Twoja głupota nie pierwsza i nie
    ostatnia.
    Wiedzę o PoRD drogowym bierzesz z swojej chorej wyobraźni.

    > Z innych - zawracasz na skrzyżowaniu drogą główną - ustawiasz się i
    > czekasz. Z twojej lewej ktoś skręca w prawo. Ty masz pierwszeństwo, a
    > koleś skręcający w prawo też (bo z jego punktu widzenia ty nie zawracasz,
    > a skręcasz).

    Nie ogarniasz sytuacji na najprostszym skrzyżowaniu.
    Jeżeli ktoś wyjeżdża z mojej lewej to wyjeżdża z podporządkowanej
    i nie ma pierwszeństwa, bo ja jestem na głównej.
    Jego punkt widzenia jest taki, że ma WSZYSTKIM udzielić pierwszeństwa.

    > Że jak się prawy niewyznaczony pas kończy to masz pierwszeństwo nad tymi
    > jadącymi normalnie. O tu.
    > https://www.google.pl/maps/@52.2772819,20.9231819,3a
    ,75y,2.38h,78.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1suODEQw71wZKhw8
    VGUiyrAg!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Tam nie ma dwóch pasów nieoznaczonych, tam jest jeden pas nieoznaczony.
    Co to znaczy jadący normalnie i nienormalnie ?

    > Możesz to rondo podkreślić na tym rysunku, bo nie widzę:
    >
    > -------------------------
    > - - - - - - - - - - - - -
    > - - - - - - - - - - - - -
    > ----------. .----------
    > | | |
    > | |
    > | | |
    > | |
    > | | |
    > | |
    > | | |

    > Shrek

    Ty wielu rzeczy nie widzisz.
    Wróć do tego co wyciąłeś to może zobaczysz, ale wątpię.

    Dla wtórnych analfabetów PoRD, albo przygłupów są płatne kursy
    dokształcające.

  • 25. Data: 2017-02-24 21:15:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-24 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > A jak jednak beda jechac równo i stukna sie dokładnie bokami?

    Z jaką dokładnością równo?
    Nieważne. Musiały by się spotkać dwa zakute pacany, żeby tak się
    stuknąć. Ale to nie jest niemożliwe.

  • 26. Data: 2017-02-24 22:26:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > A jak jednak beda jechac równo i stukna sie dokładnie bokami?

    To oboje zaliczą blacharza :)
    ---
    A w innym przypadku ?

  • 27. Data: 2017-02-24 22:28:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

> [...]

    Z jaką dokładnością równo?
    Nieważne. Musiały by się spotkać dwa zakute pacany, żeby tak się
    Niby czemu ?

  • 28. Data: 2017-02-24 23:56:00
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? Durny Shreku !
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Feb 2017 19:06:55 +0100, w <o8psob$v4q$1@news.mixmin.net>, "Manik"
    <g...@o...pl> napisał(-a):

    > Durny Shreku !
    > Ty najlepiej przestań pisać o PoRD, bo same bzdury wypisujesz.
    > Człowieku, ty przecież nie masz prawa jazdy.
    > Nie wierzę, żeby praktykujący kierowca mógł wypisywać takie bzdury.
    > Każda zmiana pasa wymaga udzielenia pierwszeństwa temu
    > kto już jedzie tym pasem.
    > Jeżeli ktoś się wpycha z prawego na lewy to musi ustąpić temu
    > który już tym pasem jedzie.

    Jesteś wyjątkowo, ale to naprawdę wyjątkowo głupi. Rzadko się spotyka takie
    egzemplarze, powinno się ciebie wręcz hodować.

    A do meritum: pierwszeństwo ma zawsze ten z prawej w wyborze pasa, ponieważ
    przepis że zajmuje się prawy pas zlikwidowano zapewne jeszcze przed twoim
    narodzeniem.

    Problem ten nie występuje na skrzyżowaniach gdzie tory jazdy (pasy) są
    wyznaczone przez całe skrzyżowanie.
    Np. tutaj:
    https://www.google.pl/maps/@51.0947738,16.9802647,3a
    ,75y,256.94h,79.76t/data=!3m6!1e1!3m4!1sP6eIiWD3JoWO
    K72CuO2TXA!2e0!7i13312!8i6656
    choć to nienajlepszy przykład, bo farby już bardziej nie ma niż jest.
    Niestety, takich skrzyżowań jest zdecydowana mniejszość.

  • 29. Data: 2017-02-24 23:58:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Feb 2017 18:47:54 +0100, w <o8prk2$4bu$1@node1.news.atman.pl>, t-1
    <t...@t...pl> napisał(-a):

    > Ten co jechał lewym ma jechać lewym, kto prawym - prawym, czyli jechać
    > tym samym pasem.

    Pytanie było kto ma pierwszeństwo. Odpowiedź jest taka, że ten z prawej.

    > Przy zmianie pasa ruchu nie ma pierwszeństwa pojazd z prawej strony,
    > jeśli drugi pojazd jedzie swoim pasem.

    Sytuacja zmiany pasa tutaj nie występuje.

  • 30. Data: 2017-02-25 01:45:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "t-1"

> [...]

    tym samym pasem.
    Przy zmianie pasa ruchu nie ma pierwszeństwa pojazd z prawej strony,
    O skrzyżowanie chodzi. Na skrzyżowaniu może być oznakowanie poziome pasów
    lub może go nie być.