  • Data: 2017-02-24 19:06:55
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? Durny Shreku !
    Od: "Manik" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:o8pf7g$kg1$1@node1.news.atman.pl...

    > Tak bym obstawiał, że ten z prawego ma pierwszeństwo z zasad ogólnych. Co
    > gorsza jak się z prawego na lewy _przy_ skręcie będzie wpychał to również
    > ma pierwszenstwo, bo w sumie czemu nie (oprócz logiki, ale tego na razie
    > nie mieszajmy, bo rozważamy PoRD;)
    >
    > Shrek

    Durny Shreku !
    Ty najlepiej przestań pisać o PoRD, bo same bzdury wypisujesz.
    Człowieku, ty przecież nie masz prawa jazdy.
    Nie wierzę, żeby praktykujący kierowca mógł wypisywać takie bzdury.
    Każda zmiana pasa wymaga udzielenia pierwszeństwa temu
    kto już jedzie tym pasem.
    Jeżeli ktoś się wpycha z prawego na lewy to musi ustąpić temu
    który już tym pasem jedzie.