  • Data: 2014-08-22 01:21:58
    Temat: Re: Kto się zna na półośkach w Hondzie?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-21 08:12, WOJO pisze:

    > Jak takiego mechanika znajdę to dam znać - chwilowo nie znalazłem. :)
    > Dlatego lubię zamówić części w USA i samodzielnie podłubać. Często
    > okazuje się, że doliczając nawet przesyłkę, cło i VAT, części są tańsze
    > niż w Polsce.

    W przypadku Hondy lubią być 3x tańsze.

    > A jak uda się zamówić "gift" to już ceny spadają do poziomu 1/3 ceny ASO.
    > Oczywiście są rzeczy, z którymi sobie nie poradzę ze względu na brak
    > doświadczenia lub specjalistycznego sprzętu.

    W Hondzie w Europie to norma że sobie 300% marży dopisują do każdej ceny.
    I tak swoją drogą to amerykańskie ASO Hondy mają politykę że za żadne
    skarby nie chcą wysyłać do Europy, a próbując zamówić na hotel w USA (w
    którym był kolega) chcieli płatności kartą koniecznie zarejestrowaną na
    adres w USA.