  • Data: 2014-08-22 14:31:21
    Temat: Re: Kto się zna na półośkach w Hondzie?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > W Hondzie w Europie to norma że sobie 300% marży dopisują do każdej ceny.
    > I tak swoją drogą to amerykańskie ASO Hondy mają politykę że za żadne
    > skarby nie chcą wysyłać do Europy, a próbując zamówić na hotel w USA (w
    > którym był kolega) chcieli płatności kartą koniecznie zarejestrowaną na
    > adres w USA.
    Mam wrażenie, że nie tylko w Hondzie...
    I jak tu nie "kochać" ASO.
    Rozumiem, że na drobnicy typu filtry, nakrętki, śrubki, kołki można dawać
    takie marże, ale jak uszczelka (jedna z wielu) w USA kosztuje 11$ w Polsce
    żądają za nią 85zł to już lekka przesada.
    Transport, podatki i marże występują także po drugiej stronie oceanu.
    Co jakiś czas wydaję więc kilka setek i ślę do Polski.
    Po doliczeniu wszystkich kosztów wychodzi i tak 50% ceny w Polsce.
    Oto Polska właśnie - tam im się opłaca, tutaj zawsze za mało.
    Pozdrawiam.
    WOJO